【和訳】Skit : Billboard Music Awards Speech - BTS

Skit : Billboard Music Awards Speech

【和訳】방탄소년단(BTS)全曲日本語訳リスト


*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜



Wo! and the billboard Music award goes to...BTS!
わお!the billboard Music awardは・・・BTS!

ARMY, our fandom, thank you very much
ARMY、僕たちのファンダム、ありがとう

You know, we still cannot believe that we're standing here on the stage at the Billboard Music Awards, oh my gosh
そして僕たちはまだhe billboard Music awardのステージに立っていることが信じられません!OMG

And it is so great to see all the artists we admire and honored to be in this catehory with such great artists.
そして僕たちが尊敬するアーティストの皆さんを見ることが出来ることは、本当に素晴らしいことです。

you know like right in front of us, it's really honored and Most importantly this award belongs to the every people all around the world that shine the love and light on us by the millions and make BTS grow really everywhere.
皆さんが僕たちの目の前にいるように、それは本当に光栄なことです。最も重要なのは、この賞は何百万人もの人々のおかげで僕たちを輝かして愛してくれて、BTSを本当にどこでも成長させる世界中のすべての人々に送ります。

Please ARMY remember what we say, love myself, love yourself.
ARMY僕たちが言うことを覚えていて、自分自身を愛して

정말 사랑하고 감사합니다
本当に愛しています、感謝します。

더 멋진 방탄소년단 되겠습니다
もっとかっこいい防弾少年団(BTS)になります。

Thank you Billboard for supporting us, thank you!
僕たちをサポートしてくれたビルボードありがとう!





こちらに続きます。。。。。。


*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜



受け取り簡単!韓国Wi-Fi
受け取りも簡単!値段もおススメ!↓






ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント