【和訳】Blueberry Eyes - MAX Feat. SUGA of BTS

*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜




Hmm
Oh, oh woah-o

Yeah that's better
そっちの方が似合ってる

Let's do it
さあやってみよう

Damn、you look so good 
君にとてもよく似合ってる

Layin'there wearing nothing but my T-shirt 
僕のTシャツだけ着て、横になる君の姿

Your body's a neighborhood 
君の体が近すぎるんだ

Wanna drive my lips all around it 
僕の唇で全てをドライブしてみたい

Cause I'm holding my breath 
僕が息を止める理由

Wondering when you're gonna wake up in my arms
僕の腕の中でいつ君が目が覚めるのかと

Head on my chest
君が僕の胸に頭を乗せて

My heart's beating
心臓がドキドキする

I can't wait to
待ちきれない

Kiss you each morning
毎朝君にキスをする

With strawberry skies
イチゴ色に染まった空と共に

Cause I get so lost in
なぜなら僕が夢中だから

Your blueberry eyes
君のブルーベリーのような瞳

Your blueberry eyes
君のブルーベリーのような瞳

I'm running through my dreams
僕は夢の中を駆け抜ける

To see you in the light
光の中で君に会うために

Cause I get so lost in
なぜなら僕は夢中だから

Your blueberry eyes
君のブルーベリーのような瞳

내 그림자를 가르는 한줄기 빛 
俺の影を分けた一筋の光

어둡기만 한 내 삶을 뒤집어 놓은 너
暗いだけの俺の人生を覆した君

나 어쩌면 아무것도 아니지 
俺はとにかくなんでもない

너를 만나기 전엔
君に会う前は

그저 보잘것없던 나 
なんの価値もない俺

Ay 보잘것없던 나
Ay 価値もない俺

Umm 그저 내 삶은 다 
Umm ただ俺の人生は全部

하루를 대충 때우기에 급급했었잖아
一日を適当に合わせるのに精一杯だったじゃん

우리의 낮 우리의 밤 그래 우리의 삶
俺たちの昼 俺たちの夜 そう俺たちの人生

u Are My light 
君は俺の光だから

서로 지탱하는 법 서로의 닻 
互いに支え合う法 お互いの錨

Kiss you each morning
毎朝君にキスをする

With strawberry skies
イチゴ色に染まった空と共に

Cause I get so lost in
なぜなら僕が夢中だから

Your blueberry eyes
君のブルーベリーのような瞳

Your blueberry eyes
君のブルーベリーのような瞳

I'm running through my dreams
僕は夢の中を駆け抜ける

To see you in the light
光の中で君に会うために

Cause I get so lost in
なぜなら僕は夢中だから

Your blueberry eyes
君のブルーベリーのような瞳

(Oooh) Yeah, yeah
Yeah, Yeah

I get so lost in ooh, yeah
僕は夢中になっていくんだ yeah

Kiss you each morning
毎朝君にキスをする

With strawberry skies
イチゴ色に染まった空と共に

Cause I get so lost in
なぜなら僕が夢中だから

Your blueberry eyes
君のブルーベリーのような瞳

I'm running through my dreams
僕は夢の中を駆け抜ける

To see you in the light
光の中で君に会うために

I get so lost in
僕は夢中になっていくんだ

Your blueberry eyes
君のブルーベリーのような瞳



*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜



受け取り簡単!韓国Wi-Fi
受け取りも簡単!値段もおススメ!↓





ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント