【和訳】Sweet Night - V(BTS)/<梨泰院クラス>OST

*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜






On my pillow
枕の上に

Can’t get me tired
疲れない

Sharing my fragile truth
壊れやすい真実を共有しよう

That I still hope the door is open
まだ真実のドアが開いてると信じている

Cuz the window
風が

Opened one time with you and me
僕と君を一度開いたんだ

Now my forever’s falling down
今、僕の永遠が落ちていく

Wondering if you’d want me now
今、君は僕を望んでいるか

How could I know
どうやったら知ることが出来るだろう

One day I’d wake up feeling more
ある日、僕はもっと気分を覚ますだろう

But I had already reached the shore
でもすでに岸に着いていた

Guess we were ships in the night
多分僕たちはあの夜、船だった

Night, night
おやすみ

We were ships in the night
僕たちはあの夜、船だった

I’m wondering
不思議だった

Are you my best friend
君は僕の親友?

Feel’s like a river’s rushing through my mind
川が僕の心を駆け抜けているように感じる

I wanna ask you
僕は君に聞きたい

If this is all just in my head
もしこれがすべて僕の頭の中にあるなら

My heart is pounding tonight
今夜僕の心は飛び跳ねている

I wonder
僕は不思議に思う

If you
もし君が

Are too good to be true
真実なら

And would it be alright if I
僕は平気かな

Pulled you closer
君をを引き寄せた

How could I know
どうすればわかるんだろう

One day I’d wake up feeling more
ある日、僕はもっと気分を覚ますだろう

But I had already reached the shore
でもすでに岸に着いていた

Guess we were ships in the night
多分僕たちはあの夜、船だった

Night, night
おやすみ

We were ships in the night
僕たちはあの夜、船だったんだ

Night, night
おやすみ



*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜



受け取り簡単!韓国Wi-Fi
受け取りも簡単!値段もおススメ!↓





ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント