【和訳】tokyo - RM(BTS)

*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜



Wake up in Tokyo, feel like a storso
東京で目を覚ます,トルソーになった気分

I know it's time to go
時間が来た事は分かってる

I see Pinocchio wearing a poncho
僕はポンチョを着ているピノキオを見た

That's me sometime ago
それは少し前の自分自身

Do I miss myself?
僕は自分自身が恋しい?

Do I miss your face?
君の顔が恋しい?

I don't know, I don't know
分からない,分からない

Life is a word that sometimes you cannot say
人生とは時には口には出来ない言葉

And ash is a thing that some day we all should be
そして灰はいつか僕たち皆なるだろう

When tomorrow comes How different it's gonna be?
明日が来ればどのように変わるだろう?

Why do love and hate just sound the same to me?
なぜ僕は愛と憎しみが全く同じ音に聞こえるのだろう?

I can't sleep
眠れない

I'm homesick
ホームシックなんだ

But I just wanna Stay right next to you
でも僕は君の隣に寄り添いたい

If I could choose my dream
僕が夢を選択することが出来たなら

I just wanna Stay right next to you
僕は貴方の君に寄り添う

*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜・*♪*.♪。★*・゜



受け取り簡単!韓国Wi-Fi
受け取りも簡単!値段もおススメ!↓





ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント