【和訳】Love Talk (秘語) - WayV(威神V)




Love Talk (秘語)


I can hear it callin'
呼び出し音が聞こえる

Loving the way you wanna talk
君が話し方が好き

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Callin'

Something in the way you wanna talk
君が話したい何か

你的秘密 总是安静
君の秘密はいつも静かだ

藏着魅力 等待被开启 无预警
魅力を隠したまま表に出るのを待っているんだ

就像两颗沉默的流星
沈黙が流れる二つの星のように

是奇迹 跨越人们 无法想象的距离
奇跡よ 人々が 想像できない距離を 飛び越えて

而你仿佛仍迟疑 (Yeah) 怕太急 (Yeah)
でも君は相変わらず迷っているみたい(Yeah) 急ぎすぎて(Yeah) 

是否会伤害你 保护的心 (Catch a flight)
守ってくれた心を傷つけないか Catcha flight

但身体隐约传递出的讯息 (Yeah)
でも体からかすかに伝わったメッセージが(Yeah) 

早已不经意出卖你
思いもよらないまま君を裏切った

呼唤渴望的幽灵, ayy
渇望を呼ぶ幽霊が, ayy

向月光借一点勇气, ayy
月明かりに 勇気を 借りた, ayy

唇边颤抖的阴影
唇の横に震える陰影は

仿佛充满好奇却在故作镇静
好奇心が溢れても 落ち着いてるふりをしてるみたい

你我在不同世界里
僕たちは別の世界で

说着彼此陌生言语
互いに知らない言語で話して

But I love the way she's talking to me
でも僕は彼女が私に話している姿が大好き

(Talking to me)

I can hear it callin'

将不安融化
不安を溶かしてしまう

释放你心里的密码
君の心の中のパスワードを解いてくれ

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

夜晚当孤单喧哗
夜、寂しさが募る時

戍守你的梦不倾塌
君の夢が崩れないように守って

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

让过去消失在眼底 (To the max)
過去を目の前から消せる(To the max)

此刻就让彼此是唯 (Back, back, back it)
今はお互いの唯一になろう (Back, back, back it)

你张开双臂让我翱翔天际 (Wow)
君は両腕を広げて 僕を空から自由に飛ぶようにしてくれる (Wow)

我带你穿梭时空旅行 (Get, get, get)
私は君を連れて時空間を越えて旅行する (Get, get, get)

言语似乎显得多余 (Whoa, 'bout that action)
言葉は必要なさそうだ(その行動についてはどうか) 

不如诚实相信身体 (Ayy, ayy, ayy, ayy)
むしろ真面目に身を信じてみろ (Ayy, ayy, ayy, ayy)

你心跳频率在向我回应
君の心拍数が僕に答えてくれている

我听见你渐渐抛开压抑怀疑
君がだんだんもどかしさや疑いを捨てたのが聞こえる

你我在不同世界里
僕たちは別の世界で

说着彼此陌生言语
互いに知らない言語で話して

But I love the way she's talking to me
でも、僕は彼女の話し方が大好き

(Talking to me)

I can hear it callin'

将不安融化
不安を溶かしてしまう

释放你心里的密码
君の心の中のパスワードを解いてくれ

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

夜晚当孤单喧哗
夜、寂しさが募る時

戍守你的梦不倾塌
君の夢が崩れないように守って

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Ooh, tell me babe

在你梦的颜色里
君の夢の色に

是否投下我的名
僕の名前を落として

把想念写在你的表情
君の表情に恋しさ書き入れたかな

Ooh, tell me babe

在你爱的小说里
君の好きな小説に

是否留下我的影
僕の影を残す

把忧郁变成你的美丽
憂鬱さを美しさに変えたのだろうか

Girl 当你想起  我注视你的眼睛 Ooh, ooh
Girl 君を見つめる僕の目が浮かぶ時 Ooh ooh

像写给自己的信Ooh
まるで自分に書いた手紙のように Ooh

终于有人读懂你 像在耳边的细语
やっと君を読んだ まるで耳元に優しい耳打ちのように

永远温暖包围你 yeah
永遠に暖かく 抱きしめてくれるよ Yeah

欲言又止的乐曲 (Make it fast right, ayy)
迷わず止まった音楽は (Make it fast right)

是地图上未知的领域 (Put it on the map, ayy)
地図で未知の領域よ (Put it on the map)

我们用人们不懂 的言语 (Running laps, ayy)
僕たちは人が知らない言語で(Running laps)

I just 纪录永不遗忘的笔记 (Ayy, ayy)
I just 永遠に忘れられない文を記録しよう (Ayy, ayy)

让我们用身体翻译
体で翻訳しよう

无法解释的感觉和神秘一起相信
解釈できない感じと神秘さを一緒に信じよう

Calling me up, calling me yours, calling my line
当时间离去 回忆也不会凋零
時間が過ぎても思い出はしおれない

I can hear it callin'

将不安融化
不安を溶かしてしまう

释放你心里的密码
君の心の中のパスワードを解いてくれ

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

夜晚当孤单喧哗
夜、寂しさが募る時

戍守你的梦不倾塌
君の夢が崩れないように守って

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Ooh, tell me babe

在你梦的颜色里
君の夢の色に

是否投下我的名
僕の名前を落として

把想念写在你的表情
君の表情に恋しさ書き入れたかな

Ooh, tell me babe

在你爱的小说里
君の好きな小説に

是否留下我的影
僕の影を残す

把忧郁变成你的美丽
憂鬱さを美しさに変えたのだろうか



Love Talk (English ver.)


I can hear it callin'
呼び出し音が聞こえる

Loving the way you wanna talk
君の話し方が好き

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Callin'

Something in the way you wanna talk
君が話したい何か

You got me sayin', you got me sayin'
君は僕に言った

How you doing? Tell me what's your name (Ey, tell me what's your name?)
元気? 君の名前を教えて(君の名前を教えて)

What's your sign? Feeling like you are into me
君のサインは何? 君が僕に夢中になっているような気がする

Yeah, I'm waiting (Ooh)
待ってる (Ooh)

I just want you to come on over where I'm staying (Ey ey ey ey)
僕がいるところに来てほしいだけ(Ey ey ey ey)

Falling for a stranger, good gracious (Yeah, yeah)
見知らぬ人に堕ちて、優雅に (Yeah, yeah)

I might even fly out to Vegas (Catch a flight)
僕もラスベガスに飛び出すかも(飛行機に乗る)

I'm thinking maybe you'd be down to do it (Yeah)
多分君はそれをやるつもりだ (Yeah)

But you don't know what I'm saying (Saying)
でも君は僕が何を言っているのか分からない(言ってる)

Got me going through the roof, roof
屋根を通り抜けた

Really don't care what we do, do, ey
僕たちが何をしているのか、本当に気にしないで

We could fly to the Moon
僕たちは月に飛ぶことができた

I see your lips moving but we ain't got a clue
僕の唇が動いているのが見えるけど、手がかりを持っていない

Baby, we're two distant strangers
僕たちは2人の遠い見知らぬ人

I know you don't speak my language
君が僕と同じ言葉を話さないことを知ってる

But I love the way she's talking to me (Talking to me)
でもは彼女が僕に話している姿が大好きだ(僕に話している)

I can hear it callin' from where you are
僕は君がいるところどこでも聞くことが出来る

Loving the way you wanna talk
君の話し方を愛してる

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Callin' when it's after dark
暗くなったら電話して

Something in the way you wanna talk
君が話したい何か

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Max, max, max, we can have it all (To the max)
Max, max, max, 僕たちはそれをすべて持つことができる(最大まで)

If you back, back, back, back, back it up (Back it, back it)
もし戻るなら、支持する(戻る、戻る)

I'll take you where you wanna, got the gas in the tank (Wow)
君が望むところに連れて行く、タンクにガスを入れた (Wow)

If you really wanna make it last (Git, git, git)
君が本当にそれを最後にしたいのなら(Git、git、git)

Talk's cheap, I'm 'bout that action ('Bout that action)
口先ばかりでそんなことをするものか (その行動について)

Girl, can you feel the attraction?
君は魅力を感じる?

Baby, come closer, I got what you want
もっと近くに来て、僕は君が望むものを手に入れた

I can tell you that you want it, there's no need to front
君がそれを望んでいると言える、前面に出る必要はない

Baby, we're two distant strangers
僕たちは2人の遠い見知らぬ人

I know you don't speak my language
君が僕と同じ言葉を話さないことを知ってる

But I love the way she's talking to me (Talking to me)
でもは彼女が僕に話している姿が大好きだ(僕に話している)

I can hear it callin' from where you are
僕は君がいるところどこでも聞くことが出来る

Loving the way you wanna talk
君の話し方を愛してる

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Callin' when it's after dark
暗くなったら電話して

Something in the way you wanna talk
君が話したい何か

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Ooh, tell me babe
ベイビー教えて

Tell me how you like it babe
君がどのように好きか教えて

I don't even know your name
君の名前すら知らない

I love the way you're talking to me
君が僕に話しかけるのを愛してる

Ooh, tell me babe
ベイビー教えて

Tell me how you like it babe
君がどのように好きか教えて

I don't even know your name
君の名前すら知らない

I love the way you're talking to me
君が僕に話しかけるのを愛してる

Girl, the way you move
君の動き方

You can feel my eyes on you, ooh ooh
僕の視線が君を見ているのがわかる

Do it like nobody do, ooh (Ey)
誰もしないようにしな(Ey)

Tell me what you wanna hear
聞きたいことを言って

Let me whisper in your ear
耳打ちさせて

I just wanna have you here, yeah
君をここに迎えたいだけだ

Okay, baby make it fast (Make it fast, right, ey)
速くして(速くして, right, ey)

We could put the country on the map (Put it on the map, ey)
国を地図に載せることができる(地図に載せて, ey)

Run it back, you gon' have me runnin' laps (Runnin' laps, ey)
それを実行して、君は一周回るのを持っています(一周回る、ey)

I just, I just want you to make it clap (Ey, ey)
僕はただ、君に拍手させて欲しいだけ(Ey、ey)

One at a time, baby you're mine
一度に一つ、君は僕のもの

Promise that you'll never give it away
君に決して与えないことを約束する

I need a sign
サインが必要だ

Calling me up, calling me yours, calling my line
僕を呼んで、君を呼んで、僕の電話を呼んで

Doing what you're doing to me, baby, it's a crime
君が僕にしていることをしている、ベイビー、それは犯罪だ

I can hear it callin' from where you are
僕は君がいるところどこでも聞くことが出来る

Loving the way you wanna talk
君の話し方を愛してる

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Callin' when it's after dark
暗くなったら電話して

Something in the way you wanna talk
君が話したい何か

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Touch me, tease me, feel me up
触って、からかって、触らせて

Ooh, tell me babe
ベイビー教えて

Tell me how you like it babe
君がどのように好きか教えて

I don't even know your name
君の名前すら知らない

I love the way you're talking to me
君が僕に話しかけるのを愛してる

Ooh, tell me babe
ベイビー教えて

Tell me how you like it babe (How you)
君がどれぐらい好きか教えベイビー(君はどう)

I don't even know your name (How you, ey)
君の名前すら知らない(How you、ey)

I love the way you're talking to me
君が僕に話しかけるのを愛してる



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶






ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント