【和訳】Don’t Need Your Love - NCT DREAM / HRVY

🎵 他にも更新しています




Yeah you and I fell in too deep
君と僕は深みにはまりすぎた

Love hate no in between
愛と憎しみの狭間で

Too little too late for us
僕たちには小さすぎて遅すぎた

Those dimples on your face
君のえくぼ

Don’t work the same these days
この頃みたいに同じようにはいかない

It’s clear we’ve both had enough
2人とももう十分なのは明らか

(Ye ye ye) You think it’s my heart you’re holding
(Ye ye ye)君は僕の心を握っていると思っているけど

You still think you’re all that I need
君はまだ僕が必要とするすべてだと思っている

(Ye ye ye) But I know we’re fire and ocean
(Ye'e'e) でも僕らは火と海なんだよね

Yeah you ain’t got nothing on me
君は僕に何もしてくれない

I don’t need your love
僕は君の愛を必要としない

If you’re waiting for a comeback hold on
もしカムバックを待っているなら、ちょっと待ってて

I don’t need your love
僕は君の愛は必要ない

If you think I’m gonna come back I won’t
もし僕が戻ってくると思っているのなら......戻らないよ

I don’t need your love
君の愛はいらない

Don’t need it
必要ない

Don’t need it need it no
必要ない

Don’t need it
必要ない

I don’t need your love
君の愛はいらない

Don’t need it
必要ない

Don’t need it need it no
必要ない

Don’t need it
必要ない

찰나의 반짝임
刹那の輝き

이제는 바래진
今やもう色あせた

추억은 먼지 같아
思い出はホコリみたいに

걷잡을 수 없이
掴むこともできず

우리의 시간은 이제는 끝이 났어
僕たちの時間はもう終わってしまった

(Ye ye ye) 기억은 더 흐려지지
(Ye ye ye) 記憶はさらに霞んでいく

널 보던 내 눈빛까지
君を見ていた僕の眼差しまで

(Ye ye ye) 바람이 머물지 않듯
(Ye ye ye) 風が止まらないように

Yeah 그대로 널 지나쳐
Yeah そのまま君の横を通り過ぎるよ

I don’t need your love
君の愛はいらない

기다려도 소용없을 거야
待っても駄目だろう

I don’t need your love
君の愛はいらない

아마 그런 일은 없을 거야
多分そんなことはあり得ないから

I don’t need your love
君の愛はいらない

Don’t need it
必要ない

Don’t need it need it no
必要ない

Don’t need it
必要ない

I don’t need your love
君の愛はいらない

Don’t need it
必要ない

Don’t need it need it no
必要ない

Don’t need it
必要ない

I don’t need your love
君の愛はいらない

Ring ring ring ring

부재중 전화 또 부재중 전화
留守電 また 留守電

12시 12시 반 2시 또 2시 반
12時12時半 2時 そして2時半

스트레스 받아 미치겠어 제발 너 땜에
ストレスで狂いそう 君のせいで

잠을 못 자 지금 도대체 뭔 생각으로
眠れない 今一体何を考えて

이러는 거야
こんな事をするの

NO don’t say it

네가 아니라도 지금 내 옆엔 기댈 데가 많아
君じゃなくても今僕のそばには 頼れるところが多い

I don’t wanna go back
戻らなくてもいい

I don’t need your love
君の愛はいらない

If you’re waiting for a comeback hold on
もしカムバックを待っているなら、ちょっと待ってて

I don’t need your love
君の愛はいらない

아마 그런 일은 없을 거야
多分そんなことはあり得ないから

I don’t need your love
君の愛はいらない

Don’t need it
必要ない

Don’t need it need it no
必要ない

Don’t need it
必要ない

I don’t need your love
君の愛はいらない

Don’t need it
必要ない

Don’t need it need it no
必要ない

Don’t need it
必要ない

I don’t need your love
君の愛はいらない

Don’t need it
必要ない

Don’t need it need it no
必要ない

Don’t need it
必要ない

I don’t need your love
君の愛はいらない

Don’t need it need it no
必要ない

Don’t need it
必要ない



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント