【和訳】New Heroes - 텐

🎵 他にも更新しています





Nobody knows how I got here
誰も僕がどうやってここまで来たのか知らない

Nobody cared for my dream
誰も僕の夢を見てくれなかった

I get high off my lows
挫折しても頑張ろう

and stronger from the blows
殴られて強くなる

So I keep on keep on keep on
だからつづける

All of the pains
すべての痛みを

Taste of the sweat and dirt
汗と泥の味

We all live for the day
みんなその日のために生きている

They'll be screaming our names
彼らが僕たちの名前を叫ぶ日のために

So we keep on keep on keep on
だからつづける

We're the new heroes (oh)
僕たちは新しいヒーローだ(oh)

We're the new heroes (oh)
僕たちは新しいヒーローだ(oh)

We're the new heroes (oh)
僕たちは新しいヒーローだ(oh)

Heroes
英雄たち

Fought off the wolves in sheep clothing
羊の皮を被った狼を撃退

Stood up for what I believed
自分の信じるもののために立ち上がった

Turn my mess into messages
混乱をメッセージに変える

Learn from the lessons
その教訓から学び

And keep on keep on keep on
だからつづける

Through all of the fears
恐怖を乗り越えて

Taste of the sweat and dirt
汗と泥を味わいながら

We all live for the day
みんなその日のために生きている

They'll be screaming our names
彼らが僕たちの名前を叫ぶ日のために

So we keep on keep on keep on
だからつづける

We're the new heroes (oh)
僕たちは新しいヒーローだ(oh)

We're the new heroes (oh)
僕たちは新しいヒーローだ(oh)

We're the new heroes (oh)
僕たちは新しいヒーローだ(oh)

Heroes
英雄たち

Burning through nights
夜に燃えて

Paying the price
犠牲を払って

To be living legends
生きる伝説になる

All of the breaks
すべてのブレイク

Every stage
すべてのステージ

To be living legends
生きる伝説になる

We're the new heroes
僕たちはニューヒーロー

(The future)
(未来)

The new heroes
ニューヒーロー



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント