【和訳】My Universe - Coldplay, 방탄소년단(BTS)

🎶他にも更新しています



You, you are my universe and
君、君は僕の宇宙で

I just want to put you first
僕はただ君を第一に考えたい

And you, you are my universe, and I…
そして君は僕の宇宙で、僕は…

In the night I lie and look up at you
夜に僕は嘘をついて君を見上げる

When the morning comes I watch you rise
朝が来たら君が起きるのを見る

There’s a paradise they couldn’t capture
捕まえられなかった楽園がある

That bright infinity inside your eyes
君の目の中のあの明るい無限大

매일 밤 네게 날아가 (가)
毎晩君の所へ飛んで行く

꿈이란 것도 잊은 채
夢ということも忘れたまま

나 웃으며 너를 만나 (나)
僕は笑って君に会って (僕)

Never ending forever baby
終わらない永遠

You, you are my universe and
君、君は僕の宇宙で

I just want to put you first
僕はただ君を第一に考えたい

And you, you are my universe, and
そして君は僕の宇宙で、僕は

You make my world light up inside
君は僕の世界を明るくする

어둠이 내겐 더 편했었지
闇が僕にとってはもっと楽だった

길어진 그림자 속에서 (eyes)
長くなった影の中で (eyes)

And they said that we can’t be together
一緒にいられないって

Because
なぜなら

Because we come from different sides
なぜなら僕たちは違う側から来たから

You, you are my universe and
君、君は僕の宇宙であり

I just want to put you first
僕はただ君を第一に考えたい

And you, you are my universe, and
そして君は僕の宇宙で

You make my world light up inside
君は僕の世界を明るくする

My universe (do do, do do)
僕の宇宙(do do,do do)

My universe (do do, do do)
僕の宇宙(do do,do do)

My universe (do do, do do)
僕の宇宙(do do,do do)

(you make my world)
(君は僕の世界を作る)

You make my world light up inside
君は僕の世界を明るくする

Make my world light up inside
私の世界を明るくする

나를 밝혀주는 건
僕を明かしてくれるのは

너란 사랑으로 수 놓아진 별
君という愛で彩られた星

내 우주의 넌
僕の宇宙の君

또 다른 세상을 만들어 주는 걸
また別の世界を作ってくれるの

너는 내 별이자 나의 우주니까
君は僕の星で僕の宇宙だから

지금 이 시련도 결국엔 잠시니까
今この試練も結局はつかの間だから

너는 언제까지나 지금처럼 밝게만 빛나줘
君はいつまでも今のように明るく輝いてくれ

우리는 너를 따라 이 긴 밤을 수놓을 거야
僕たちは君の後を追って 勝った夜を彩るんだ

너와 함께 날아가 (가)
君と一緒に飛んでいく

When I’m without you I’m crazy
君がいない時、僕は狂っている

자 어서 내 손을 잡아 (아)
さあ 僕の手を 握って 

We are made of each other baby
僕たちは互いに仲がいい

You, you are my universe and
君、君は僕の宇宙であり

I just want to put you first
僕はただ君を第一に考えたい

And you, you are my universe, and
そして君は僕の宇宙で

You make my world light up inside
君は僕の世界を明るくする

My universe (you, you are)
僕の宇宙(君,君)

My universe (I just want)
僕の宇宙(ただ欲しいだけ)

My universe (you, you are)
僕の宇宙(君,君)

My universe, and I
僕の宇宙と僕

My universe
僕の宇宙




📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶



ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント