【和訳】Save - NCT 127

🎵 他にも更新しています



Too many satellites above
衛星の数が多すぎる

떨어져도 너에게 데려다줬어
落ちても君のところまで送ってくれた

We bond it by the love
僕たちは愛でそれを結びつける

우리는 어디서든 붙어있어
僕たちはどこにでもくっついてる

On the way memories go
思い出が行く途中

난 잊기 싫어 모든 순간들 oh
僕は忘れたくない すべての瞬間 oh

On the way the melody goes
メロディーが流れる途中で

All the things that in my sight
僕の目の中の全て

127 til infinite time
127~無限時間

Saving you saving me
僕を救う君を救う

미래의 기억
未来の記憶

Saving you saving me
僕を救う君を救う

Unconditional
無条件

Saving you saving me
僕を救う君を救う

Memories of love
愛の記憶

All the things that in my sight
僕の目の中の全て

127 til infinite time
127~無限時間

Dance
ダンス

Memories of love
愛の記憶

Save you save me save our memories
君を救って僕たちの記憶を救ってくれ

Take you take me
連れて行ってくれ

take us to infinity
僕たちを無限大に導く

Memories of love
愛の記憶

Save you save me save our memories
君を救って僕たちの記憶を救ってくれ

Take you take me
連れて行ってくれ

take us to infinity
僕たちを無限大に導く

Memories of love
愛の記憶

같은 자리에 머물던
同じ場所に留まっていた

그땐 항상 입가에는 포물선
その時はいつも口元の放物線

널 만나고 보물섬에 arrival
君に会って宝島に到着

마음 안에 전부 담았어
心の中に全部込めた

On the way memories go
思い出が行く途中

사랑을 멈추기는 싫어 no
愛を止めたくない no

저기 은하수를 넘어서 go
あの天の川を越えて go

Starlight shining bright
明るく輝く星の光

127 til infinite time
127~無限時間

Saving you saving me
僕を救う君を救う

미래의 기억
未来の記憶

Saving you saving me
僕を救う君を救う

Unconditional
無条件

Saving you saving me
僕を救う君を救う

Memories of love
愛の記憶

All the things that in my sight
僕の目の中の全て

127 til infinite time
127~無限時間

Dance
ダンス

Memories of love
愛の記憶

Save you save me save our memories
君を救って僕たちの記憶を救ってくれ

Take you take me
連れて行ってくれ

take us to infinity
僕たちを無限大に導く

Memories of love
愛の記憶

Save you save me save our memories
君を救って僕たちの記憶を救ってくれ

Take you take me
僕を連れて行ってくれ

take us to infinity
僕たちを無限大に導く

Memories of love
愛の記憶

Uh out of sight out of mind
目に見えないように

No longer
もうない

they ain’t the same thing
彼らは同じものではない

시 공간 그 무엇과도
時空間の何物とも

우릴 떼어 놓을 수 없으니
僕たちを離すことができないから

Out of sight out of mind
心の中から見えない

그거 다 옛말
それは全部昔の話

우리 무대는 우주고
僕たちのステージは宇宙で

이건 space opera
宇宙オペラ

Saving you saving me
僕を救う君を救う

미래의 기억
未来の記憶

Saving you saving me
僕を救う君を救う

Unconditional
無条件

Saving you saving me
僕を救う君を救う

Memories of love
愛の記憶

All the things that in my sight
僕の目の中の全てのもの

127 til infinite time
127~無限時間

Save you save me save our memories
君を救って僕たちの記憶を救ってくれ

Take you take me
僕を連れて行ってくれ

take us to infinity
僕たちを無限大に導く

Save you save me save our memories
君を救って僕たちの記憶を救ってくれ

All the things that in my sight
僕の目の中の全てのもの

Memories of love
愛の記憶



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ



コメント