【和訳】Christmas Tree - V




In this moment
今この瞬間に

I see you
お会いしました

It always comes around
いつも回ってくる

As I believed
信じていたように

When the rain stops
雨が止んだら

You shine on me
君は僕を照らす

Your light’s the only thing
君の光だけが唯一のもの

that keeps the cold out
それは寒さを防ぐ

Moon in the summer night
夏の夜の月

Whispering of the stars
星のささやき

They’re singing like
歌ってるみたい。

Christmas trees for us
僕たちのためのクリスマスツリー

So I’ll tell you
だから僕が教えてあげる

A Million tiny things that
100万もの小さなことが

You have never known
今まで知らなかった

It all gets tangled up inside
中で全部絡まる

And I’ll tell you
そして僕が教えてあげる

A Million little reasons
百万の小さな理由

I’m falling for your eyes
君の瞳に恋してる

I just want to be where you are
ただ君がいる所にいたい

It’s such a strange thing to do
本当に不思議なこと

Sometimes I don’t understand you
時々君を理解できない。

But It always brings me back
でもいつも思い出す

To where you are
君の居場所へ

혹시 아니
もしかして いや

너에겐 나만 아는 모습이 있어
君には私だけが知っている姿がある

한여름밤 오는 첫눈같이
真夏の夜に降る初雪のように

믿기지 않는 기적 같은 놀라운 순간 넌
信じられない奇跡のような驚くべき瞬間、君は

언젠가 또
いつかまた

불어온 바람에
吹いてきた風に

마음이 날아다녀도
心が飛び回っても

기다릴게
待ってる

So I’ll tell you
だから僕が教えてあげる

A Million tiny things that
100万もの小さなことが

You have never known
今まで知らなかった

It all gets tangled up inside
中で全部絡まる

And I’ll tell you
そして僕が教えてあげる

A Million little reasons
100万の小さな理由

I’m falling for your eyes
君の目に惚れてるよ

I just want to be where you are
ただ君がいる所にいたい

Tell you
言ってみて

A Million tiny things that
100万もの小さなことが

You have never known
今まで知らなかった

It all gets tangled up inside
中で全部絡まる

Tell you
言ってみて

A Million little reasons
100万の小さな理由

I’m falling for your eyes
君の目に惚れてるよ

I just want to be where you are
ただ君がいる所にいたい



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント