【和訳】Girl Of My Dreams - Juice WRLD, SUGA, 방탄소년단

🎶他にも更新しています



You gotta stay here for this
君はこのためにここに滞在する必要がある

I do
そう

I love you
愛してる

The girl of my dreams
夢見る少女

but I ain't fallin' asleep
でも眠れない

Think both of your legs gone
両足を失ったと思えば

the way you fallin' for me
君が私に恋するように

The same way
同じように

that the rain falls
雨が降るように

I ain't gon' lie
嘘をつかない

you got it all all all all
君はそれをすべて持っているすべてすべて

all of me
僕のすべて

Uh loves all of you
君のすべてを愛してる

like I'm John Legend or somethin'
ジョン・レジェンドか何かのように

Better save some room for my heart it's a big one
僕の心のために部屋を取っておいたほうがいい...それは大きなもの 

I am gon' give it to you
それを与えるつもり

ain't no better mood than you
君ほどいいムードはない

Really helped me find my groove
本当に自分のグルーヴを見つけるのに役立った

Fake hoes come in by the pool
プールサイドに偽物の売春婦がやってくる

Real ones there's barely a few
本物は数少ない

But somehow I found you
でも、なぜか君を見つけた

Harmony when I'm around you
君のそばにいると調和する

Paradise when I'm around you
君のそばにいればパラダイス

I'm around you
君の周りにいる

These feelings brand new
この感情は新しい

Feelings brand new
新しい感覚

Lean when you fall
倒れたときに傾く

need your need your love
A million miles
100万マイル

you would walk for me
私のために歩いてくれる

All four oceans
4つの海

you would cross for me
僕のために渡るんだ

Stop sippin' purple potion
紫色の薬を飲むのはやめよう

For you babe
君のために

For you Babe
君のために

keep it true babe
マジメにいこうぜ

If I ever try to leave
もし僕が離れようとしたら

you'll be stalkin' me
君は僕をストーカーすることになる

Won't let any other woman
他の女の子は許さない

come and talk to me
僕に話しかけに来る

I'd do the same thing
僕も同じことをする

if you leave honestly
もし君が正直に去ったら

Or I would take your life away
それとも、君の人生を奪うか

Ah ah ah ah-ah
Ah ah ah ah-ah
Ah ah ah ah ah-ah

The girl of my dreams
夢見る少女

but I ain't fallin' asleep
でも僕は眠りに落ちることはない

Think both of your legs gone
両足を失ったと思え

the way you fallin' for me
君が僕に恋するように

The same way
同じように

that the rain falls
雨が降るように

I ain't gon' lie
嘘をつかない

you got it all all all all
君はそれをすべて持っているすべてすべて

all of me
僕のすべて

The girl of my dreams
夢見る少女

but I ain't fallin' asleep
でも眠れない

Think both of your legs gone
両足を失ったと思えば

the way you fallin' for me
君が僕に恋するように

The same way
同じように

that the rain falls
雨が降るように

I ain't gon' lie
嘘をつかない

you got it all all all all
君はそれをすべて持っているすべてすべて

all of me
僕のすべて

All of me
僕のすべて

Yeah all of me All of me
Yeah all of me All of me
Yeah all of me All of me
Yeah yeah

슈가
SUGA

사랑의 다른 이름은 파란색
愛のまたの名前は青色

그저 싱그럽다가도 어쩔 땐 차갑네
ただ爽やかでもある時は冷たい

항상 사랑은 외로움을 동반해
いつも愛は寂しさを同伴してくれてる

함께 있음에도 외롭긴 마찬가지
一緒にいるにも寂しいのは同じ

Oh-woah-oh-oh
I don't need it anymore
もういらない

어쩔 땐 미친놈처럼
ある時は狂ったみたいに

많이 웃기도 yeah
たくさん笑う yeah

또 많이 울기도 yeah
また泣いたり yeah

그 또한 나였음에 너에게 감사해
それもまた次に君に感謝

나 이렇게
こうやってぼそぼそ

많이 싸우기도 했지
たくさん喧嘩もした

당근이 아닌 채찍
エサではなくむち

너무 극단적인 케미
極端すぎるコンビネーション

다 지나가버린 햇빛
過ぎ去りし日の光

사랑은 끝맺음에
愛は終りに

그게 사랑이었음을
それが愛を

깨닫고 끝이나네
悟って終わるな

The girl of my dreams
夢見る少女

but I ain't fallin' asleep
でも眠れない


Think both of your legs gone
両足を失ったと思え

the way you fallin' for me
君が僕に恋するように

The same way
同じように

that the rain falls
雨が降るように

I ain't gon' lie
嘘をつかない

you got it all all all all
君はそれをすべて持っているすべてすべて

all of me
僕のすべて

The girl of my dreams
夢見る少女

but I ain't fallin' asleep
でも眠れない

Think both of your legs gone
両足を失ったと思えば

the way you fallin' for me
君が僕に恋するように

The same way
同じように

that the rain falls
雨が降るように

I ain't gon' lie
嘘をつかない

you got it all all all all
君はそれをすべて持っているすべてすべて

all of me
僕のすべて

The girl of my dreams
夢見る少女

but I ain't fallin' asleep
でも眠れない

Think both of your legs gone
両足を失ったと思えば

the way you fallin' for me
君が僕に恋するように

The same way that the rain falls
雨が降るのと同じように

I ain't gon' lie
嘘じゃない

you got it all all all all
君はすべてを持っているすべてすべて

all of me
僕のすべて



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント