【和訳】Darl+ing - SEVENTEEN

*過去記事



You know without you I’m so lonely
君がいないと僕はとても寂しいんだ

When you’re not here 911 calling
いないときは911に電話して

Into your heat again I’m diving
また君の暑さの中に潜っている

Darling you Darling you baby
愛するあなた

Fighting round in circles where is the way out
抜け道はどこにあるのか円陣で戦う

‘Cause I know that our love was hotter than the sun
僕たちの愛が太陽より熱かったことを知っているから

Yeah the taste of this tequila I’m drinking now
今飲んでるテキーラの味

Isn’t bitter than my heart
僕の心より苦くない

(If you know this)
(ご存知の方)

I want to know our problem blood type or DNA
僕たちの問題の血液型またはDNAを知りたい

Friends see my feed and worry, do you babe? Yeah
友達は僕のフィードを見て心配しているんだけど、君は?

Been waiting for your call every night
毎晩君の電話を待っていた

But I can’t wait no more
でももう待てない

Dialing you-u-u, sorry darling you
ダイヤルして ごめんね愛しい人

You know without you I’m so lonely
君がいないと僕はとても寂しいんだ

When you’re not here 911 calling
いないときは911に電話して

Into your heat again I’m diving
また君の暑さの中に潜っている

Darling you Darling you baby
愛するあなた

You know without you I’m so lonely
君がいないと僕はとても寂しいんだ

If you won’t be here 911 calling
ここにいない場合は、911に電話して

Falling to you I’m always diving
君に落ちて僕はいつもダイビングをしている

Darling you Darling you baby

Darling with me under the sun
太陽の下で僕と恋に落ちる

I know that you’re my one
君が僕のものだということは

I don’t wanna let you go
君を離したくない

I can’t think of being alone
一人でいるなんて考えられない

What am I supposed to do
どうしたらいいんだ?

And I gotta let you know
知らせないと

You got my heart like it’s yours
君のように僕の心を掴んだ

Don’t wanna say goodbye
さよならは言いたくない

(If you know this)
(ご存知の方)

I want to know our problem blood type or DNA
僕たちの問題の血液型またはDNAを知りたい

Friends see my feed and worry, do you babe? Yeah
友達は僕のフィードを見て心配しているんだけど、君は?

Been waiting for your call every night
毎晩君の電話を待っていた

But I can’t wait no more
でももう待てない

Dialing you-u-u, sorry darling you
ダイヤルして ごめんね愛しい人

You know without you I’m so lonely
君がいないと僕はとても寂しいんだ

When you’re not here 911 calling
いないときは911に電話して

Into your heat again I’m diving
また君の暑さの中に潜っている

Darling you Darling you baby
愛するあなた

You know without you I’m so lonely
君がいないと僕はとても寂しいんだ

If you won’t be here 911 calling
ここにいない場合は、911に電話して

Falling to you I’m always diving
君に落ちて僕はいつもダイビングをしている

Darling you Darling you baby

I see you, you see me
君を見る、君は僕を見る

I care for you, you care for me
君を大切に君は僕を大切に

We can be all we need
僕たちは必要なだけの存在になれる

Promise I won’t take you for granted never
絶対にあなたを当たり前に思わないと約束して

I’ma treat you better (I’ma treat you better)
僕の方が奢る(僕の方が奢る)

I’ma see you better (I’ma see you better)
僕の方がよく見える(よく見える)

So honey now come into my arms yeah
愛しい人が今僕の腕の中にyeah

Kiss me baby
Kiss me baby

You know without you I’m so lonely
君がいないと僕はとても寂しいんだ

When you’re not here 911 calling
いないときは911に電話して

Into your heat again I’m diving
また君の暑さの中に潜っている

You know without you I’m so lonely
君がいないと僕はとても寂しいんだ

If you won’t be here 911 calling
ここにいない場合は、911に電話して

Falling to you I’m always diving
君に落ちて僕はいつもダイビングをしている

Darling you Darling you baby





📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶


ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント