【和訳】Rain Day - NCT U

🎵 他にも更新しています











Fallin’ down all night
堕ちていく夜

Drivin’ down your way tonight
今夜は車で行くんだ

I don’t care about the lights
照明は気にしない

Fallin’ down all night
堕ちていく夜

Drivin’ down your way tonight
今夜は車で行くんだ

I don’t care about the lights
照明は気にしない

Oh yeah yeah
Take me to that place back to our days
あの場所に連れて行って僕たちの時代に

Where we had space and a little more time yeah oh 
空間ともう少し時間があった場所、そうだね

Wish we’d never changed had no time to waste
時間を無駄にすることなく、僕たちが変わらなかったらよかったのに

Spending all hours dreamin’ of you
君の夢を見るために時間を費やす

Like the rain fallin’ down for you and I
君と僕に降りかかる雨みたいに

All these memories in my mind
僕の心の中にあるすべての思い出が

I can’t help but fantasize it
幻想を抱かざるを得ない

I don’t wanna feel it
感じたくない

Pouring down on me now I realize
今、私に降り注いでいることに気付く

Every moment that we’ve had
僕たちが経験したすべての瞬間

was a blessing in disguise yeah
不幸中の幸いだったyeah

You wanna be in love
恋がしたいんだよ

All our days how big or small
どんなに大きくても小さくても

how close how far
どのくらいまで

You made everything feel new yeah
君はすべてを新しい気分にしたyeah

and I owe it all to you babe
そして全ては君のおかげ babe

Take me to that place
あの場所へ連れて行ってくれ

Put it down let it go feel the love
置いて愛を感じさせて

Other voices singing out in the radio
ラジオで歌い出す他の声

We about to turn it up
これから盛り上げよう

Up for a minute up for a minute
アップで1分アップで1分アップ

ah yeah

Fallin’ down all night
堕ちていく夜

Drivin’ down your way tonight
今夜は車で行くんだ

I don’t care about the lights
照明は気にしない

Babe you should realize
しばらくして君は気付くはず

I’m a be there whenever
君はいつでもそこにいる

you’re needing me always
いつも僕を必要としている

Fallin’ down all night
堕ちていく夜

On my way to you cause
君の元へ行く途中

I’m needing you right in my eyes
僕の目の中に君が必要だから

yeah yeah

On a rainy day I got you babe
雨の日は君をつかまえてbaby

Girl you made me better
君は僕に良くしてくれた女の子

The way you got me higher
君が僕を高めてくれたやり方が

When the rain starts
雨が降り出したら

you end up on my mind
君は結局僕の心の中にいる

I don’t wanna be missing you every day and night
毎日、毎晩、君を恋しく思うのは嫌だ

Losing my sleep
眠れなくなる

I won’t let you go
君を離さないよ

There ain’t no other way to tell you
他に言いようがない

how I’m feeling yeah
僕の気持ちが正しいこと

All our days how big or small
どんなに大きくても小さくても

how close how far
どのくらいまで

(Everywhere I would go I’ll be feeling so alone)
(どこへ行っても、ひとりぼっちの気分になる)

You made everything feel new yeah
君はすべてを新しい気分にしたyeah

and I owe it all to you babe
そして全ては君のおかげですbabe

(I can feel the days how big or small how close how far)
(どれだけ大きいか小さいか、どれだけ近いか、日々が感じられる)

I can feel the
僕が感じるには

Drip drop we falling like a rain show
雨のショーのように落ちるしずく

Listen up so I can be the one to
僕ができるように、よく聞いて

Yeah show you how to love
愛し方を教える

Fallin’ down all night
堕ちていく夜

Drivin’ down your way tonight
今夜は車で行くんだ

I don’t care about the lights
照明は気にしない

Babe you should realize
しばらくして君は気付くはず

I’m a be there whenever
君はいつでもそこにいる

you like for you always
いつも僕のために君を必要としている

Fallin’ down all night
堕ちていく夜

On my way to you cause
君の所へ行く途中

I’m needing you right in my eyes yeah
僕の目には君が必要なんだyeah

The rain got me thinking
雨のせいで僕はこう思った

About the days we’ve had
僕たちが過ごした日々について

I need to know babe
僕は知らなければならない

Fallin’ down all night
一晩中倒れている

Take me back to you
僕を君に連れ戻して

Just take me back to you
僕を君に連れ戻してください

When it rains
雨が降ると

I’ll be waiting for the sun to shine
僕は太陽が輝くのを待っている

Fallin’ down all night
堕ちていく夜

Take me back to you
僕をあなたに連れ戻して

When rain is
雨が降ると

falling down all the time
転がりっぱなし

Every time we go
行くたびに

Fallin’ down all night
堕ちていく夜




📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶



ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント