【和訳】Bad Decisions - benny blanco, 방탄소년단, Snoop Dogg

🎶他にも更新しています



Radio station B-T-S-N-double O-P
無線ステーションB-T-S-N-ダブルO-P

No makeup I love that sh-
すっぴん大好きなあのsh-

You're so damn beautiful
君は本当に美しい

I swear you make me sick
誓って君は僕をむかつかせる

I want your love I want name
愛が欲しい 名前が欲しい

Inside my heart
僕の心の中に

there's nothin'
何も無い

but a burning flame
燃えるような炎だが

If you want my love
僕の愛が欲しいなら

Come a little bit closer
もう少し近くに

Don't make me wait
待たせないで

Let's make some bad decisions
悪い決断をしよう

I want you ooh baby
僕は君が欲しいoohbaby

all of the time
いつも

So give me all your kisses
だからキスは全部ちょうだい

I want you Monday Tuesday Wednesday baby every night
月曜日火曜日水曜日に君が欲しい 毎晩


And it feels like (Ooh ah)
なんだか(Ohaha)

I can't seem to ever get you
君を手に入れることはできないようだ

out of my mind
気が気でない

And it feels like (Ooh ah)
なんだか(Ohaha)

I want you ooh baby
僕は君が欲しいoohbaby

all of the time
いつも

Everybody see me
みんなが僕を見て

lookin' fly (Oh yeah)
空を見上げる

And I think I know
僕が思うに

the reason why (Oh yeah)
その理由(ああそうだ)

'Cause I got you right here
君をここに連れてきたから

by my side (Oh yeah)
僕のそばに(Ohyeah)

And I can't let you just walk away
君をただ立ち去ることはできない

If I ain't with ya I'm not okay
君と一緒じゃないと、僕は大丈夫じゃない

If you want my love (Yeah)
僕の愛が欲しいなら(Yeah)

Come a little bit closer
もう少し近くに

Don't make me wait (Ooh)
待たせないで(Oh)

Let's make some bad decisions
悪い決断をしよう

I want you ooh baby
僕は君が欲しいoohbaby

all of the time
いつも

So give me all your kisses
だからキスは全部ちょうだい

(Kisses)
(キス)

I want you Monday Tuesday Wednesday baby
月曜日火曜日水曜日に君が欲しい

every night (Every night)
毎晩(Everynight)

And it feels like (Ooh ah yeah)
なんだか(Ohhahyeah)

I can't seem to ever get you
君を手に入れることはできないみたい

out of my mind
気が気でない

And it feels like (Ooh ah)
なんだか(Ohaha)

I want you ooh baby
僕は君が欲しいoohbaby

all of the time
いつも

Let's do things you always wanted
君がいつも望んでいたことをしよう

Have some fun and live your life
楽しんで、人生を生きて

Help me waste a day
一日を無駄にするのを手伝って

and find a place
場所を探す

That we can face to face
僕たちが向き合えるというのは

Let me show you 'round my hood
家の周りを案内しよう

There's bad meaning bad
悪い意味でのバッドもある

like bad meaning good
悪い意味が好き

When it comes to rules
ルールに関しては

I break 'em
それらを壊す

Let's make some bad decisions
悪い決断をしよう

I want you ooh baby
君が欲しいoohbaby

all of the time
いつも

So give me (Give me)
だからちょうだい(Giveme)

all your kisses (Kisses)
あなたのすべてのキス(Kisses)

I want you Monday Tuesday Wednesday baby every night
月曜日火曜日水曜日にあなたが欲しい

And it feels like
何か、こういう感じがするんだけど

(Ooh yes ah yes)
(ああ、そうだ)

I can't seem to ever get you
君を手に入れることはできない

out of my mind
気が気でない

And it feels like
何か、こういう感じがするんだけど

(Ooh say what Ah)
(ああ、なんてことだ)

I want you ooh baby
僕は君が欲しいoohbaby

all of the time (Ooh)
いつも(ああ)




📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント