【和訳】With you - 지민, 하성운

🎶他にも更新しています



I wanna be with you
君と一緒にいたい

And I wanna stay with you
そしてずっと一緒にいたい

Just like the stars shining bright
輝く星のように

You’re glowing once more
君はもう一度輝いている

Right here beside you I’m still
君のそばで僕はまだ

Walking wherever you go
君がどこへ行こうと歩いていく

You will live forever in me
君は僕の中で永遠に生き続ける

Breathing deeply within me
僕の中で深く呼吸している

Just take it all
すべてを受け入れて

I`m nothing without your love
君の愛がなければ何もできない

I promise
約束する

I’ll never leave your love
僕の愛から離れることはない

My heart is beating ‘cause of you
僕の心臓は君のために鼓動している

Forever and ever and ever
いつまでも、いつまでも、いつまでも

Only you can take my heart
君だけが僕の心を奪うことができる

Dear my love love love
愛しい人よ 愛しい人よ

I wanna stay with you
ずっと一緒にいたい

추억은 늘 여기 마음이란 방에
思い出はいつもこの心という部屋に

너와의 얘기들로 가득 차 있어
君との話でいっぱいだ

언제부터였는지 나도 잘 모르지만
いつからか僕もよく分からないけど

너에게 말하고 싶어
君に言いたい

나의 모든 얘기를
僕のすべての話を

Just take it all
すべてを受け入れて

I`m nothing without your love
君の愛がなければ僕は何もできない

I promise
約束する

I’ll never leave your love
僕の愛から離れることはない

My heart is beating ‘cause of you
僕の心臓は君のために鼓動している

Forever and ever and ever
いつまでも、いつまでも、いつまでも

Only you can take my heart
君だけが僕の心を奪うことができる

Dear my love love love
愛しい人よ 愛しい人よ

I wanna stay
ここにいたい

Tore my heart
僕の心を引き裂いた

Now I’m in the dark
今、僕は暗闇の中にいる

Will we meet in our dreams
夢で会えるか

Breaking my heart
僕の心を壊して

Here we are apart
ここに僕たちは離れている

I wanna stay near you
君の近くにいたい




📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント