【和訳】Connected - 방찬 of Stray Kids

🎵 他にも更新しています





Got so many questions
多くの疑問がある

You seek information
情報を求めている

No need to be desperate
自暴自棄になる必要はない

We’re just getting started yeah
僕たちはまだ始まったばかりです

Diamond plated tension
ダイヤモンド・プレート・テンション

Two minds, one direction
二つの心、一つの方向

Craving the connection
つながりを求めて

Patience babe
辛抱だ ベイビー

We’re pulling at each other
僕たちは互いに引き合う

like magnets
磁石のように

The rules are telling us
ルールは私たちに言っている

to ignore them
無視するように

Your moves they’re asking me
君の動きは僕に

for attention
注意を引くために

Oh I’m losing it hey
ああ それを失っている ねえ

No turning back once
もう後戻りはできない

we’re connected
僕たちは繋がっている

No turning back once
もう後戻りはできない

we’re connected
僕たちは繋がってる

No turning back once
もう後戻りはできない

we’re connected
僕たちは繋がっている

All that I want is you
僕が欲しいのは君だけ

Even if I’m a fool
たとえ僕が馬鹿でも

Why do I fall for you
どうして君に恋してしまうんだろう

No turning back once
もう後戻りはできない

we’re connected
私たちは繋がっている

All that I want is you
欲しいのは君だけ

Even if I’m a fool
たとえ僕が馬鹿でも

I know that you want me too
君が僕を必要としていることがわかる

No turning back once
もう後戻りはできない

we’re connected
僕たちは繋がっている

Locked in sight, we’re in trouble
視界に入ったら大変だ

A lock and a key
錠前と鍵が

making rumbles
鳴り響く

I know you want me,
僕が欲しいんでしょ

don’t crumble
崩れないように

Leave it to time,
時間に任せて

no need to hustle
急がなくていい

Meant for each other,
互いのために

no one can stop us
誰も私たちを止めることはできない

You know that we’ll be
僕たちは永遠に

lasting forever
永遠に続く

Feel the fire, it’s burning up
炎を感じて燃え尽きる

the danger
危険だ

You know it shouldn’t be but
君はそれがあってはならないことを知っている でも

We’re pulling at each other
僕たちは互いに引き合う

like magnets
磁石のように

The rules are telling us
ルールは僕たちに

to ignore them
無視するように

Your moves they’re asking me
君の動きは僕に

for attention
注意を引くために

Oh I’m losing it hey
ああ 僕はそれを失っている ねえ

No turning back once
もう後戻りはできない

we’re connected
僕たちは繋がっている

No turning back once
もう後戻りはできない

we’re connected
僕たちは繋がってる

No turning back once
もう後戻りはできない

we’re connected
僕たちは繋がっている

All that I want is you
僕が欲しいのは君だけ

Even if I’m a fool
たとえ僕が馬鹿でも

Why do I fall for you
どうして君に恋してしまうんだろう

No turning back once
もう後戻りはできない

we’re connected
僕たちは繋がっている

All that I want is you
欲しいのは君だけ

Even if I’m a fool
たとえ僕が馬鹿でも

I know that you want me too
君が僕を必要としていることがわかる

No turning back once
もう後戻りはできない

we’re connected
僕たちは繋がっている

📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌


更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント