【和訳】We DO - SuperM

🎶他にも更新しています





Hey! What? Here we go
おいおい、どうした?

New school eight track flow, In digital
ニュースクール・エイト・トラック・フロー、イン・デジタル

(Take a bite of the future,21st century now, c’mon)
(未来を齧るんだ 21世紀の今を、さあ)

Shining bright like gold
金のように輝いている

That’s how we roll
それが俺達の転がり方だ

(Can you feel it now?)
(今、感じる?)

Oh yeah
(Can you feel it now?)
(今、感じる?)

And when we start it up we can’t stop
走り出したら止まらない

Gonna move til we lose it
見失うまで動き続ける

When the beat drops uh huh
ビートに乗って

(Makin’ everybody dance now)
みんなで踊ろうぜ

Uh huh
(Makin’, makin’ everybody dance now)
みんなで踊ろうぜ

If it feels good, we do it
気持ちいいなら、やるだけさ

(We do it)
僕達はやるんだ

Come on move like we move it
さあ、僕たちのように動いて

(We do it)
僕達はやるんだ

If it feels good, If it feels good
気持ちいいなら、気持ちいいなら

If it feels good, we do it (Hey!)
気持ちいいなら そうしよう (Hey!)

Come on now everyone
さあ、みんな

(Let’s all)
みんなで

Run around in the sun
太陽の下を走り回ろう

(Let’s all)
みんなで

Ride the vibe side to side
ヴァイブに乗れ サイドからサイドへ

Now we’re havin’ fun
今が一番楽しい時だ

Come on now everyone
さあ、みんなで

(Let’s all)
みんなで

Do it right live it up
正しく生きていこう

(Let’s all)
みんなで

Ride the vibe side to side
ヴァイブに乗れ サイド・トゥ・サイド

Now we are having fun hey
今が一番楽しい時だ

That’s how we do
それが俺たちのやり方

(Feel that)

How we do
(Can you feel it for that)
それを感じることができるかな

That’s how we do
それが僕たちのやり方

(Feel that)
How we do
(Feel that)
That’s how we do
(Feel that)
How we do
(Feel that)
Hey! Ha, ha, we gon’ ride
Hey! Ha, 俺たちは乗るぜ!

All together now
みんなで一緒に
There’s nothing we can’t do
できることは何もない

(Work it out now)
(今すぐやろう)

Ya Work it out right now
はい 今すぐ解決

(Real tight, c’mon)
(リアルにタイトに、さあ)

Cuz we all came to run this
なぜなら僕たちはみんな、これを運営しに来た

Didn’t come this far for nothing
何のためにここまで来たんだ

We all here for just one thing
僕たちは皆たった一つの事の為にここにいる

And now we bout’ to live it up
そして今、僕たちはそれを生きようとしてる

And when we start it up we can’t stop
走り出したら止まらない

Gonna move til we lose it
失われるまで動き続ける

When the beat drops uh huh
ビートを落としたら......ああ

(Makin’ everybody dance now)
(みんなを踊らせる)

Uh huh
(Makin’, makin’ everybody dance now)
(みんなで踊ろうぜ)

If it feels good, we do it
気持ちいいなら、やるだけさ

(We do it)
(僕たちはやるんだ)

Come on move like we move it
さあ、僕たちのように動いて

(We do it)
僕たちがやる

If it feels good, If it feels good
気持ちいいなら、気持ちいいなら

If it feels good, we do it
気持ちいいなら そうしよう

Come on now everyone
さあ、みんな

(Let’s all)

Run around in the sun
太陽の下で走り回ろう

(Let’s all)

Ride the vibe side to side
ヴァイブに乗れ サイドからサイドへ

Now we’re having fun
今、俺たちは楽しんでる

(Let’s have some fun)
楽しもうぜ

Come on now everyone
さあ、みんな

(Let’s all)

Do it right live it up
正しく生きよう

(Let’s all)

Ride the vibe side to side
ヴァイブに乗れ 横から横から

Now we’re having fun
今が一番楽しい時だ

C’mon now everyone
さあ、みんな

That’s how we do
それが俺達のやり方

(Now can you feel it for that)
今、それを感じることができるかな

How we do
どう

(Now can you feel it for that)
今、君はそれを感じることができる

That’s how we do
それが俺たちのやり方

(Now can you feel it for that)
今、君はそれを感じることができる

How we do
どうすればいいんだ

(See, can you feel it for that)
ほら、それを感じることができる?

That’s how we do
それが僕たちのやり方

(Now can you feel it for that)
今、君はそれを感じることができる

How we do
どうすればいいんだ

(Now can you feel it for that)
今、君はそれを感じることができる

Come on now everyone
さあ、みんな

Now we’re having fun
今、僕たちは楽しんでる

Do it like we do
僕たちみたいにやってみて

Speakers out the window
スピーカーは窓の外へ

Bass go where the wind blow
ベースは風の吹くまま

Move your body
体を動かそう

That’s what we do
それが僕たちのやり方だ

Get up live your best life
立ち上がって最高の人生を生きよう

Show them what it looks like
どんな風に見えるか見せてやれ

Yeah, that’s right
そうだ、その通りだ

That’s what we do
それが僕たちの仕事だ

Hey, we gon’ ride
ヘイ 僕たちはやるぜ

Come on now everyone
さあみんな

(Let’s all)
Run around in the sun
太陽の下で走り回ろう

(Let’s all)

Ride the vibe side to side
ヴァイブに乗れ サイドからサイドへ

Now we’re having fun
今が一番楽しい時だ

Come on now everyone
さあ みんなで

(Let’s all)

Do it right live it up
正しく生きていこう

(Let’s all)

Ride the vibe side to side
ヴァイブに乗れ サイド・トゥ・サイド

Now we’re having fun
今、僕たちは楽しんでる

That’s how we do
それが僕たちのやり方

(Now can you feel it for that)
今、それを感じることができる

How we do
どうすればいい

(Now can you feel it for that)
今、君はそれを感じることができる

That’s how we do
それが僕たちのやり方

(Now can you feel it for that)
今、君はそれを感じることができる

How we do
どうすればいいんだ

(See, can you feel it for that)
ほら、それを感じることができるかい?

That’s how we do
それが僕たちのやり方

(Now can you feel it for that)
今、君はそれを感じることができる

How we do
どうすればいいんだ

(Now can you feel it for that)
今、君はそれを感じることができる

Everyone come on now
みんなおいで

Now let’s have fun
さあ 楽しもうぜ

Do it like we do
僕たちみたいに



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶



ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント