【和訳】Like Crazy (English Version) - JIMIN

🎶他にも更新しています


She’s saying
彼女は言った

Baby, come and follow me
ついて来て

There’s not a bad thing here tonight
今夜は悪くない

Save your reasons all for later
理由はすべて後にとっておく

Stay with me a little while
もう少しだけ一緒にいて

Watch me go
見てて

Now I sink down, all alone (away)
今、沈んで、すべて一人で(離れて)

Where am I?
ここはどこ?

A dark haze clouding up my eyes
暗い靄が僕の目を曇らせている

I can hear the voices listening
聴いている声が聞こえてくる

Don’t know who they are
誰だかわからない

Trying to take the pressure off
プレッシャーから解放されようとする

Been reaching for the stars
星に手を伸ばしてきた

Tell me will I find myself again
教えてほしい、僕はまた自分を見つけることができるのだろうか

When I go too far?
行き過ぎた時は?

Yeah I know
ああ、わかってる

You know
あのね

I know
あのね

I’d rather be
僕はむしろ

Lost in the lights
ライトの中に迷い込む

Lost in the lights
ライトの中に迷い込む

I’m outta my mind
僕は気が狂いそうだ

Can you help me numb the pain?
痛みを麻痺させることができるのか?

Each night
毎晩のように

You spin me up high
君は僕を高く回転させる

Emotions on ice
氷上のエモーション

Let me have a taste
味見させてください

Give me a good ride
いいとこ取りしてください

(Oh I’m fallin’)
(ああ、僕は落ちている)

It’s gon’ be a good night
いい夜になりそうだ

(Oh I’m fallin’)
(ああ、僕は落ちている)

Forever you and I
永遠に君と僕

All my reflections, I
すべての反省を、僕は

Can’t even recognize
認識することもできない

I’m feelin’ so alive, wasting time
生きている実感がある、時間を無駄にしない

I’d rather be
僕はむしろ

Lost in the lights
ライトの中に迷い込む

Lost in the lights
ライトの中に迷い込む

I’m outta my mind
僕は気が狂いそうだ

Can you help me numb the pain?
痛みを麻痺させることができるのか?

Each night
毎晩のように

You spin me up high
君は僕を高く回転させる

Emotions on ice
氷上のエモーション

Let me have a taste
味見させてください

Give me a good ride
いいとこ取りしてください

(Oh I’m fallin’)
(ああ、僕は落ちている)

It’s gon’ be a good night
いい夜になりそうだ

(Oh I’m fallin’)
(ああ、僕は落ちている)

Forever you and I
永遠に君と僕

This will break me
これは僕を壊すだろう

This is gonna break me
このままでは壊れてしまう

No don‘t you wake me
俺を起こさないでくれ

I wanna stay in this dream, don’t save me
この夢の中にいたいんだ、救わないでくれ

Don’t you try to save me
救おうとはしないでください

I need a way we
方法が必要

I need a way we can dream on
夢見ることができる方法が必要



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント