【和訳】Set Me Free Pt.2 - JIMIN

🎶他にも更新しています


I got a good time
良い時間を得た

Yeah time to get mine
そうだ、そろそろ買おう

헤맸어, 미로
迷った、迷路

Hennessy and night
ヘネシーと夜

“I never stop, I never stop”
다시 repeat
またrepeat

“I never stop, f*** all your opps”
決してやめない

Finally free
ようやく解放

Ah yeah, ah yeah

끝에 멈춰 선 나
果てに立ち止まった

Not yet, not yet
돌아보지 않아
振り向かない

Now yeah, now yeah
날아가 butterfly
飛んで butterfly

Finally free
Look at me now
더 이상 아파도 숨지 않아
これ以上痛くても隠れない

미치지 않기 위해 미치려는 것
狂わないために狂おうとするもの

지나간 나를 위해 손을 들어
過ぎ去った僕のために手を挙げて

Now set me free
Set me free
Set me free
Set me free
Set me free
Set me free
Set me free
Set me free
Set me free
I got feel low
Still 난 미로
Still 僕は迷路

But I got no time to break soul
Just let me flow
Hey fool, just get out of my way
Shut up, f*** off
I’m on my way
Ah yeah, ah yeah
시작된 나의 prime time
始まった私のprime time

Forget, forget
기꺼이 올라타
喜んで乗り込んで

Now yeah, now yeah
날아가 butterfly
飛んで butterfly

Finally free
Look at me now
날 비웃어도 멈추지 않아
僕をあざ笑っても止まらない

미치지 않기 위해 미치려는 것
狂わないために狂おうとするもの

지나간 날을 위해 손을 들어
過ぎ去った日のために手を挙げて

Now set me free
Set me free
Set me free
Set me free
Set me free
Set me free
Set me free
Set me free
Set me free
(Set me free)
(Set me free)
(Set me free)
Set me free



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント