【和訳】Fact Check (불가사의; 不可思議) - NCT 127




That’s in the vibe
それはバイブの中

Hold up Yeah
ホールドアップYeah

Iconic move my motion
象徴的な動き僕のモーション

늘 뭔가 색다른 옷 전시해
いつも何かいつもと違う服を展示している

Soul, emotion
ソウル、エモーション

Bad kid with a strong ego
自我の強い悪ガキ

깎아내려 봐도
削ってみても

(Glow)
(光る)

싹 다 보란 듯이 G.O.A.T
見境なく史上最高

(G.O.A.T)
史上最高

That’s my check,

Full with the facts
事実でいっぱい

접어 의심 그냥 보고
折りたたみ疑いだけ見て

Fact Check
(Fact Check)

띄워 Question question question
疑問 疑問 疑問 疑問

marks in everywhere
どこでもマーク

How u do that?
どうやるの?

아마 그건 DNA
たぶんこれは DNA

Monalisa never cry don't you see
モナリサは泣かないよ

Tap tap u tappin' all day
タップ タップ タップ 一日中

내 패는 Stand, black jack (ah!)
僕の手札は Stand, black jack (ah!)

Check the facts go check that
Check the facts go check that
Check the stats go check that
Check that check that
Check the facts go check that
Check the facts go check that
Check the stats go check that
Check that check that

Ooooh 난 불가사의
Ooooh 僕の不思議

Check that check that
Go ask the world and check that

Check that check that

I’m fine 그냥 제패
大丈夫だ ただ征服

난 프레임을 깨 Like Banksy
僕はバンクシーみたいにフレームを壊す 

또 한 번 저질러
またまた犯した

Get back, get back
下がれ、下がれ

걸어둬 날 루브르에
吊り下げ僕をルーブル美術館に

Next to the Lisa, touché
リサの隣、タッチ

이 시간이
この時間が

살아 숨 쉬게 영원히
生きて呼吸するように永遠に

띄워 Question question question
疑問 疑問 疑問 疑問

marks in everywhere
どこでもマーク

I don't answer,

와서 직접 보게 해
見に来て

어떻게 봐도
どう見ても

늘 빛나는 Gem
いつも輝く宝石を

깎아내려 봐
削り取れば削るほど

더 정교해질 뿐야 Babe
もっと精巧になるだけだよ Babe

Check the facts go check that
Check the facts go check that
Check the stats go check that
Check that check that
Check the facts go check that
Check the facts go check that
Check the stats go check that
Check that check that

Ooooh 난 불가사의
Ooooh 僕の不思議

Check that check that
Go ask the world and check that

Ooooh 난 불가사의
Ooooh 僕の不思議
Check that check that
Go ask the world and check that

한계 따위 없어 난
限界なんてない俺は

날 끝없이 새겨
僕を限りなく刻んで

새롭게 피워내
新しく咲かせよう

Something different
何か違うもの

모든 틀은 깨져
すべての型は壊れて

모든 시간 속에
すべての時間の中で

우릴 숨 쉬게 할 테니까
僕らを呼吸させるから

그리 놀랍지도 않게
それほど驚くこともなく

내가 태우던 밤
僕が燃えた夜

내가 발화점
僕が発火点

Paint like Gogh
最高点を描くように

나를 담아낼 수 있게
僕を写すことができるように

더 뭐든 갈았지
もっと何でも削った

No fake show
フェイク・ショーなし

Ready or not
(ready or not)
Do or we die

We bout’ to fly (woah)
僕たちは飛ぶ

나를 믿어봐 더
僕をもっと信じて

Take it slow
ゆっくりと

Come and check it
見てごらん

작품은 나
作品は僕

Check the facts go check that
Check the facts go check that
Check the stats go check that
Check that check that
Check the facts go check that
Check the facts go check that
Check the stats go check that
Check that check that

Ooooh 난 불가사의
Ooooh 僕の不思議

Check that check that
Go ask the world and check that

Ooooh 난 불가사의
Ooooh 僕の不思議

Check that check that
Go ask the world and check that




📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶



ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント