【和訳】3D (feat. Jack Harlow) - JUNGKOOK(BTS)




1, 2, 3D

I can’t touch you through the phone
電話越しでは君に触れられない

Or kiss you through the universe
宇宙越しの君とのキス

In another time zone
別のタイムゾーンで

It’s the only time I can’t reverse
僕が逆転できないのはこの時だけ

But when there’s 2 dimensions
しかし、2つの次元があるなら

There’s only 1 I’m missing
足りないのは1つだけ

And if you feel alone
もし孤独を感じるなら

You don’t have to feel that no more
もうそれを感じる必要はない

I just wanna see you like that
僕はただ、そんな君が見たいんだ

See you like that, uh uh
そうだろ?

So if you’re ready
だからもし君の心の準備ができたら

And if you’ll let me I wanna see it
もし僕を許してくれるなら、それを見たいんだ

In motion
動いてる君を

In 3D
三次元で

You won’t regret me
後悔することなんてない

Champagne confetti
シャンパン、紙吹雪

I wanna see it In motion In 3D
三次元で見たいんだ

‘Cause you know how I like it girl
だって、君は僕の好みを知っているから

3D
三次元で

You know how I like it girl
君は僕の好みを知っているから

3D
三次元で

Body to body to body to body to body
体から体へ

You and me baby you know, that we got it
僕と君なら......わかるだろ?

So don’t go getting me started
だから俺を巻き込まないでくれ

‘Cause you know I get hot hearted
僕が熱くなるのを知ってるだろ?

Baby oh baby oh baby you making me crazy
ベイビー......君は僕を狂わせてる

Rain rain rain you can’t fake it
雨、雨、雨、嘘はだめだ

You give me brand new emotion
君は僕に初めて感じる気持ちをくれる

You got me drinking that potion
そうなる薬を君が飲ませたんだ

I’m on my Jung Kook
今俺ジョングクとパフォーマンスしてる

Take a chick off one look
かわいい女の子を一瞥

And when they get took
そんで彼らが捕まったとき

They don’t ever get untook
その後彼らは決して手放さない

When I seen that body you would think it was a dead body
俺があの死体を見たら、死体だと思うだろうね

The way I told my boys come look
僕が僕の息子たちに言ったこと

I used to take girls up to Stony Brook
昔よくストーニーブルックでナンパしてたな

And steal they hearts like some crook
ペテン師のように人の心を盗む

True story
いや、マジな話

Now when I hold somebody’s hand it’s a new story
誰かの手を握るとき、それは新しい物語になるんだ

All my ABGs get cute for me
俺のまわりのパリピ女は、俺のためにかわいくなったんだ

I had one girl, too boring
女の子1人、つまらない女

Two girls, that was cool for me
女の子2人、俺にはクールだった

Three girls, damn dude’s horny
女の子3人、ムラムラしてるぜ

Four girls, okay now you whoring
女の子4人、はいはいビッチ

(Hey hey hey) hey I’m loose
(おいおいおい)  俺はだらしないんだ

I done put these shrooms to good use
このキノコを有効に使った

I done put my city on my back
俺は俺の街を背負った

And the world know my name I’m the truth
世界は僕の名前を知っている...... それが真実

I got you playing with yourself on camera
僕には、君がカメラに向かって自分自身で遊んでいる姿が見えるんだ

You my bae, just like Tampa
僕のベイビー、タンパのように

Speaking of bucks I got those, and as for fucks well not those
金は結構持ってんだけど、ファックについては......そうでもない

And as for thots well do you really wanna know? 
I thought so
あの女たちについて知りたいって、本気で言ってんの?

I’ll fly you from Korea to Kentucky
韓国からケンタッキーまで飛ばしてやる

And you ain’t gotta guarantee me nothing I just wanna see if I get lucky
何の保証もしなくていい。俺はただ運があるかどうか確かめたいだけ

I just wanna meet you in the physical and see if you would touch me
俺と関係を持って、触れてくれるかどうか確かめたいんだ



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント