【和訳】Carat Cake - NCT Dream







Wow wow wow wow

What’s that thing on my wrist?
僕の手首にあるのは何?

What’s that thing on my wrist?
僕の手首にあるのは何?

Never seen nothing like this
こんなの見たことない

Never seen nothing like this
こんなの見たことない

몰래 낚아채 휙
こっそり釣られてひょっこり

이미 탐한 눈빛
すでに貪欲な眼差し

넌 못 감춰 Saying “Wow!”
君は隠しきれず Saying "Wow!"

외쳐 Asking how
叫ぶ どうしたの?

What’s that? What’s that?
何だ、何だ、あれは?

커지는 Eyes
大きくなるEyes

What’s that? What’s that?
낯선 그 Bright
見知らぬそのBright

What’s that? What’s that?
oh 눈을 뜨는 그 순간
oh 目が覚めるその瞬間

Oh my god 네 맘 가득해진
Oh my god 僕の神よ

묘한 Magic
不思議な マジック

That’s a couple hundred carats
数百カラット

커져 Siren
大きくなって セイレーン

Bu-Bu-Burning up
I just want it all
僕はただ全部欲しいんだ

I just want it all yeah
僕はただ全てが欲しいんだ

널 위한
僕のための

Whole jewelry store on my hand
僕の手の上に宝石店がある

Wow wow wow wow
That’s a Carat Cake
Wow Don’t know how
That’s a Carat Cake

투명한 그 빛
透明なその光

Hit the heart like “clink”
Got you saying
Wow wow wow wow
That’s a Carat Cake

Carat Cake Carat Carat Cake
Carat Cake Carat Carat Cake
Carat Cake Carat Carat Cake
Wow wow wow wow

Diamonds maybe I’m Daimōn
ダイヤモンド たぶん俺は大望

황홀한 Shining
恍惚のシャイニング

I try to hide it
僕はそれを隠そうとする

You just can’t hide this
隠せないんだ

yeah 네 맘을 Hit hit hit
yeah 僕の好きなものを  Hit hit hit

할 수록 Sweet sweet sweet
すればするほど Sweet sweet sweet

빠져 더 Deep deep deep
ハマればハマるほど  Deep deep deep

We’re going high
솔직해져 Oh my god
素直になる Oh my god

What’s that? What’s that?
달콤한 마음
甘い心

What’s that? What’s that?
번지는 Shine
塗られるシャイン

What’s that? What’s that?
oh 손에 잡힌 그 순간
oh 手に掴まれたその瞬間

Oh my god 들켜버린 Savage
Oh my god バレちゃったサベージ

나른해진
だるくなった

미소마저 Hundred carats
笑顔もHundred carats

that’s amazing
Bu-Bu-Burning up
I just want it all
I just want it all yeah
널 위한
僕たちのための

Whole jewelry store on my hand
僕の手の上にある宝石店全体

Wow wow wow wow
That’s a Carat Cake
Wow Don’t know how
That’s a Carat Cake

투명한 그 빛 Hit the heart like “clink”
透明なその光 Hit the heart like “clink”

Got you saying
Wow wow wow wow
That’s a Carat Cake

Carat Cake Carat Carat Cake
Carat Cake Carat Carat Cake
Carat Cake Carat Carat Cake
Wow wow wow wow




📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶



ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント