【和訳】For Us - V(BTS)









You went from my home to
君は僕の家から

It was nice to know you
知り合えてよかった

And it breaks my heart
僕の心は張り裂けそうだ

That we gave it our best shot
僕たちはベストを尽くしたのに

Now I’m in California
今僕はカリフォルニアにいる

I'm still waiting for ya
まだ君を待っている

Will you change your mind
心を入れ替えて

I would give it all up
僕ならすべてを投げ出すよ

For us
僕たちのために

Ooooh
I wish I could stay with you
僕と一緒にいられたらいいのに

Ooooh
I wish I could stay with you
僕と一緒にいられたらいいのに

Come before it's too late
手遅れになる前に

I got things to say
僕には言いたいことがあるんだ

Before I go
僕が行く前に

There's no time to wait
待つ時間はない

We can hide away
僕たちは隠れることができる

Need to let you know that
伝えたいことがある

Ooooh
I wish I could stay with you
君と一緒にいたい

(I wish I could stay with you)
(君と一緒にいられたらいいのに)

Ooooh
Know that I will wait for you
僕は君を待つよ

(Know that I will wait for you)
(僕は君を待つよ)

You went from my home to
君は僕の家から

It was nice to know you
君を知れてよかった

And it breaks my heart
僕の心は傷ついた

That we gave it our best shot
僕たちはベストを尽くしたのに

Now you’re in California
今君はカリフォルニアにいる

I'm still waiting for ya
まだ君を待っている

Will you change your mind
心を入れ替えて

I would give it all up
僕ならすべてを投げ出すよ

For us
僕たちのために


📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント