【和訳】i don't know (with 허윤진 of LE SSERAFIM) - j-hope(BTS)


Guess we're on the edge
ギリギリだと思う

Tryna figure out
試行錯誤してみる

What’s really on your mind
君の本当の気持ちを

Don't take it for granted
当たり前のことだと思わないで

You believed that I would
君は僕を信じていた

Never leave your side
君のそばを離れないと

Oh 전부 믿을 수 없어
Oh 全部信じられない

네 마음 모두 다 가져갔던 날
僕の心を全て奪われた日

Oh 영원한 건 없단 말
Oh 永遠のものはないって

이제야 난 깨닫게 된 걸까
今更僕は気づいたんだろうか

Up all night
Up all night
밤새 뜬 눈으로 지새 난
一晩中目を覚ましていた

You and me
僕と君

Where we're gonna be at
僕たちはどこにいるんだろう

I don’t know
僕にはわからない

I don’t know
僕にはわからない

내가 왜 이러는지
どうしてこうなるのか

I don’t know
僕にはわからない

상관없어 이제 와
どうでもいいから今すぐ来い

I don’t know
僕にはわからない

내가 왜 이러는지
なぜこんなことをしているのか

I don’t know
僕にはわからない

I don’t care
僕には関係ない

Yes, we're on the edge
Yes, 崖っぷち

It's true that I've been caught up in my mind
たしかに、心に引っかかっていたのは事実

Okay, I took it for granted
Okay, 当たり前だと思っていた僕

But I can't lose you this time
でも、今度は君を失いたくないんだ

I’ve changed me now
今の僕を変えたんだ

If I have fear
僕に恐れがあるなら

서로의 이념이 서로의 비열
お互いの理念がお互いの意地悪

이젠 상처를 지혈
もう傷を止血する

우리에겐 이건 가벼운 미열
僕たちにとっては軽い微熱だ

I don't know, I don't know
I don't know how

몰라, 우리 다
知らない、僕たちだ

I don't care, I don't care
I don't care, 다
I don't care, すべて

Just think about 우리만
Just think about 僕たちだけ

Up all night
Up all night
밤새 뜬 눈으로 지새 난
一晩中目が覚めたまま

You and me
僕と君

Where we're gonna be at
僕たちはどこにいるんだろう

I don’t know
僕にはわからない

I don’t know
僕にはわからない

I don’t know
僕にはわからない

내가 왜 이러는지
どうしてこうなるのか

I don’t know
僕にはわからない

상관없어 이제 와
どうでもいいから今すぐ来い

I don’t know
僕にはわからない

내가 왜 이러는지
なぜこんなことをしているのか

I don’t know
僕にはわからない

I don’t care
僕には関係ない



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント