【和訳】 lock / unlock (with benny blanco, Nile Rodgers) - j-hope(BTS) with 개코, 윤미래


Take the key
鍵を取って

That’ll be our all
それが僕たちのすべて

It will be special
特別なものになる

‘Cause we out of control
僕たちはコントロールできないから

I do it for you, lock
僕は君のためにロックする

Just you, unlock
鍵を開けて

Don’t know why
なぜだかわからない

(But) we need it, right?
(でも)僕らには必要だろ?

I do it for you, lock
僕は君のためにロックする

Just you, unlock
ロック解除

Don’t know how
どうしてかわからない

(But) we make it right
(でも)僕らには必要なんだ

For our own break, lock
僕たち自身の休憩のために、ロック

Again for our love, unlock
僕たちの愛のために

For our own step, lock
僕たち自身のステップのために、ロック

Again for our world, unlock
僕たちの世界のために、もう一度、鍵を開けて

Take a breath
息を吸って

Now we see it all
今、僕たちはすべてを見ている

We’re beyond special
僕たちは特別な存在

‘Cause we’re under control
だって、コントロール下にあるのだから

Our way’s far off, too long
道は遠い、長すぎる

Too long, too long
長すぎる、長すぎる

So keep on like now
だから今のままで

And move on
そして前へ進もう

Move on, move on
進め、進め

I do it for you, lock
僕は君のためにロックする

Just you, unlock
鍵を開けて

Don’t know why
なぜだかわからない

(But) we need it, right?
(でも)僕らには必要だろ?

I do it for you, lock
僕は君のためにロックする

Just you, unlock
ロック解除

Don’t know how
どうしてかわからない

(But) we make it right
(でも)僕らには必要なんだ

For our own break, lock
僕たち自身の休憩のために、ロック

Again for our love, unlock
僕たちの愛のために

For our own step, lock
僕たち自身のステップのために、ロック

Again for our world, unlock
僕たちの世界のために、もう一度、鍵を開けて


📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント