【和訳】Rainy Days - V(BTS)





Rainy days
雨の日

I'm thinking 'bout you
君のことを考えてる

What to say
何を言うべきか

Wish I knew how to
僕はどうすればいいのか

Find the way
道を見つける

Right back to you
君のもとへ

On rainy days like
雨の日は

Rainy days
雨の日

I'm thinking 'bout you
君のことを考えてる

What to say
何を言うべきか

Wish I knew how to
僕はどうすればいいのか

Find the way
道を見つける

Right back to you
君のもとへ

On rainy days like
雨の日は

Staring at my phone
僕の携帯を見つめながら

난 깨있지
僕は起きている

Hoping for your call lately
君の電話を待ってる

I've been on my own maybe
僕はずっと一人なんだ

이젠 지난
もう過去の

일에 맨날
日にいつも

Time with you was so amazing
君との時間はとても素晴らしかった

Haven't changed it's still the same me
変わらない僕を

늦었지만 우리 다시
遅ればせながら、僕たちは再び

Can we go back to that moment again yeah
僕たちはまたあの瞬間に戻れるかな Yeah

Rainy days
雨の日

I'm thinking 'bout you
君のことを考えてる

What to say
何を言うべきか

Wish I knew how to
僕はどうすればいいのか

Find the way
道を見つける

Right back to you
君のもとへ

On rainy days like
雨の日は

Rainy days
雨の日

I'm thinking 'bout you
君のことを考えてる

What to say
何を言うべきか

Wish I knew how to
僕はどうすればいいのか

Find the way
道を見つける

Right back to you
君のもとへ

On rainy days like
雨の日は

Remember how I used to make you laugh the most
僕が君を一番笑わせたことを覚えている

내가 이런 말 할 자격 없어도
僕がこんなことを言う資格がなくても

Let me make up for all the time we lost
僕たちが失った時間を埋め合わせよう

We can start again, open all the doors
僕たちはやり直せる 全ての扉を開けて

Don't tell me it’s over
終わったなんて僕に言わないで

We can start it over
僕たちはやり直せる

너는 나의 네 잎 clover
君は僕の君の葉っぱ クローバー

Yeah, I can feel your touch
僕には君の感触がある

I remember your kiss
僕は君のキスを覚えてる

그 말은 아팠지
その言葉は痛かった

And I miss you
僕には君が恋しい

Rainy days
雨の日

I'm thinking 'bout you
君のことを考えてる

What to say
何を言うべきか

Wish I knew how to
僕はどうすればいいのか

Find the way
道を見つける

Right back to you
君のもとへ

On rainy days like
雨の日は

Rainy days
雨の日

I'm thinking 'bout you
君のことを考えてる

What to say
何を言うべきか

Wish I knew how to
僕はどうすればいいのか

Find the way
道を見つける

Right back to you
君のもとへ

On rainy days like
雨の日は


📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント