【和訳】SOS (Prod. Marshmello) - SEVENTEEN

*過去記事


Day to day to day it’s like we’re an infinite roulette
日々、日々、まるで僕らは無限のルーレットみたいだ

Spin it spin it spin it now who’s the next target
回して 回して 回して 次のターゲットは誰だ

White sticker looks so sweet
白いステッカーはとても甘く見える

Don’t stick it on so dangerous
危険だから貼らないで

The second you regret, it’s already too late
後悔した時はもう遅い

I’ll tell you again for us
僕たちのためにもう一度言うよ

This isn’t what you want
これは君が望むものじゃない

Ain’t the true happiness
本当の幸せじゃない

Don’t know what we have all become
僕たちがどうなってしまったのかわからない

We need to find a way out
僕たちは出口を見つけなければならない

Tell me where are we going right now?
僕たちはどこへ行くんだろう?

Where is the love
愛はどこにある

We can find the love
僕たちは愛を見つけることができる

SOSOSO Right now
SOSOSO 今すぐ

Everyday we’re fightin’
毎日私たちは戦っている

A silent war we never wanted
僕らが望まなかった静かな戦争

Come on right now
さあ、今すぐ

People keep on dyin’
人は死に続ける

When the world is killing you yeah
世界が君を殺すとき

Just shoot the SOS SOS
SOS SOSを撃て

Just shoot the SOS SOS
SOS SOSを撃て

Please tell me SOS SOS
SOS SOSと言ってくれ

Don’t worry
心配しないで

I’ll be waiting here
ここで待っている

All the time cuz I’m your friend
いつでも友達だから

Hiding and hiding each other
隠れて 隠れて

Smile and cover and cover
笑って隠して隠して

Sell it and buy it like water
水のように売って買って

When did we normalize danger
いつから僕らは危険を常態化したんだろう

Walk out the dark forest I gotta go back to you every time
暗い森を歩き出して 僕はいつも君の元へ戻るんだ

If you feel the courage yeah go ahead and dial
"勇気があるなら""ダイヤルして

It’s so bad bad bad
それはとても悪い

Tell me what’s killing you
何が君を殺しているのか教えて

It ain’t cool cool cool
クールじゃない

Can’t recognize us anymore
もう僕たちはわからない

To the ocean we don’t back down
海へ僕たちは引き下がらない

Only we can find a way out
僕たちだけが出口を見つけられる

Where is the love
愛はどこにある

We can find the love
僕たちは愛を見つけることができる

SOSOSO Right now
SOSOSO たった今

Everyday we’re fightin’
毎日僕らは戦っている

A silent war we never wanted
僕らが望まなかった静かな戦争

Come on right now
さあ、今すぐ

People keep on dyin’
人は死に続ける

When the world is killing you yeah
世界が君を殺すとき

Just shoot the SOS SOS
SOS SOSを撃て

Just shoot the SOS SOS
SOS SOSを撃て

Please tell me SOS SOS
SOS SOSと言ってくれ

Don’t worry
心配しないで

I’ll be waiting here
ここで待っている

All the time cuz I’m your friend
いつでも友達だから

We gotta run away
僕たちは逃げるんだ

From the dangerous thoughts
危険な考えから

That come our way
僕たちの道をやってくる

This song is so easy
この歌はとても簡単

You and I both know what I wanna say
僕も君も言いたいことはわかってる

We’re gonna be okay
僕たちは大丈夫

Our tomorrow is a brighter day
僕らの明日は明るい

We’re gonna be okay
僕たちは大丈夫

Our tomorrow is a brighter day
僕たちの明日は明るい

We gotta run away
僕たちは逃げ出さなければならない

From the dangerous thoughts
危険な考えから

That come our way
僕たちの道を行く

Come lean your back on me
僕に背中を預けて

Us together we can stand up straight
僕たちが一緒にいれば、まっすぐ立てる

We’re gonna be okay
僕たちは大丈夫

Our tomorrow is a brighter day
僕たちの明日は明るい

I’ll be there by your side
君のそばにいるよ

SOSOSO Right now
SOSOSO 今すぐ

Everyday we’re fightin’
毎日僕たちは戦っている

A silent war we never wanted
僕たちが望まなかった静かな戦争

Come on right now
さあ、今すぐ

People keep on dyin’
人は死に続ける

When the world is killing you yeah
世界が君を殺すとき

Just shoot the SOS SOS
SOS SOSを撃て

Just shoot the SOS SOS
SOS SOSを撃て

Please tell me SOS SOS
SOS SOSと言ってくれ

Don’t worry
心配しないで

I’ll be waiting here
ここで待っている

All the time cuz I’m your friend
いつでも友達だから

📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶


ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント