【和訳】wherever u r (ft. V of BTS) - UMI, V(BTS)


looking back on a sunday
ある日曜日を振り返って

pictures from the past now
過去の写真

sitting all in the basement
地下に眠っている

we should have a conversation
僕たちは会話をするべきだ

i’ll call u more
もっと電話するよ

but time moves so fast yeah
でも時の流れはとても速い

darling u are more
ダーリン

than just a blessing ahhh
祝福以上の存在だ

lovin me and teaching
僕を愛し、教えてくれる

me some lessons
僕を教えてくれる

i wish that i called u more
僕はもっと君に電話したかった

just to make u feel better
君をもっと喜ばせるために

but ima be wherever u are
でも、君がどこにいようと

ima be
そばにいる

ima be
そばにいる

ima be wherever u are
君がどこにいようと

here in ur heart
君の心の中に

wherever u are
どこにいても

(wherever , wherever , wherever)
(どこにいても)

ima be
そばにいる

ima be
そばにいる

ima be wherever u are
君がどこにいようと

wherever u are
どこにいても

wherever u are
どこにいても

when ur not here
君がいないとき

there’s some days i feel blue
僕にはブルーになる日がある

space in my bed i still leave for you ah
僕のベッドは君のためにあるんだ

overthink real fast now bout it
考えすぎてしまう

ohhhh~
i gotta trust u i
僕は君を信じなければならない

even on the days i ain’t right by ur side
たとえ僕がそばにいなくても

i’m keeping my promise that
僕は僕の約束を守るよ

i will be wherever u are
僕は君がどこにいても

ima be
そばにいる

ima be
そばにいる

ima be wherever u are
君がどこにいようと

here in ur heart
ここにいる

wherever u are
君がどこにいようとも

(wherever , wherever , wherever)
(どこにいても)

ima be
そばにいる

ima be
そばにいる

ima be wherever u are
君がどこにいようと

wherever u are
どこにいても

wherever u are
どこにいても

ohh


📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント