【和訳】Closer to You (feat. Major Lazer) - JUNGKOOK(BTS)



Feeling like I’m floating
浮いているような気分

Something’s in the air tonight
今夜は何かが漂っている

We’re speaking with emotions
僕たちは感情で話している

Won’t look away
目をそらさない

Love me at my lowest
僕の最低を愛してくれ

I’ll love you when you’re barely holding on
君の体が限界に達した時でも、僕は君を愛するよ

Lighting up the darkness
暗闇を照らす

I can be a shoulder when you're not strong
君が弱ってるとき、僕が支えよう

Closer
もっと近くに

Closer to you
君に近づく

Closer
もっと近くに

Closer to you
君に近づく

Take you like my last breath
僕の最後の息のように、君を連れて行く

Took me that’s the first step
それが最初の一歩だ

Closer with the silk dress
シルクのドレスで

Feeling your warm embrace
君の暖かい抱擁を感じる

Devil always tempting
悪魔はいつも誘惑する

But who gon’ end the sentence
でも、誰が文を終わらせるのか

We’re not meant to blend in
僕たちは溶け込めない

Blended with all your friends
君の友達に紛れ込んで

Push and pull to get closer, closer
押して引いて近づいて

We tried again
僕たちはもう一度

Said I wouldn’t lie
僕は嘘をつかないと言った

But I lied again
でも僕はまた嘘をついた

Mama told you
ママが言ってた

Don’t reply to him
返事をしてはいけないと

This ain’t right
こんなの間違ってる

Who’s wrong again
誰が間違ってる?

We been tired
僕たちは疲れている

Restart again
再スタート

Negative and the positive
ネガティブとポジティブ

Bringing us
僕たちを連れてくる

Closer
もっと近くに

Closer to you
君に近づく

Closer
もっと近くに

Closer to you
君に近づく

Closer
もっと近くに

Closer to you
君に近づく

Closer
もっと近くに

Closer to you
君に近づく


📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント