【和訳】Please Don't Change (feat. DJ Snake)- JUNGKOOK(BTS)



Lights on camera
カメラのライト

Fast life stamina
速いライフスタミナ

Nowhere to hide on a satellite
衛星には隠れる場所がない

Life on camera
カメラでの生活

Even if your stars align and you’re light years away
たとえ星が一直線に並んでも、何光年離れていても

I’ll be the same
僕は変わらない

I’ll be the same
僕は変わらない

Tell me if my stars align and I’m light years away
もし僕の星が一直線に並んで、何光年も離れたところにいても、僕を教えてよ

Will you do the same?
君は同じようにできる?

Could you, could you please
お願いだから

Please don’t change
お願いだから変わらないで

Please
お願いだから

Please don’t change
変わらないで

‘Cause I love you, yeah I love you
だって僕は君を愛してる、そう、愛してるんだ

Oh I love you love the way you are
ああ、僕は君が好きだ、今の君が好きだ

Please
お願いだから

Please don’t change
変えないで

Life off camera
カメラのない人生

Mind’s gone traveler
心は旅人

No more sign on a cellular
携帯電話にはもうサインはない

Lives off camera
カメラに映らない人生

Even if your stars collide and you’re light years away
たとえ星が衝突して、何光年も離れていても

I’ll be the same
僕は変わらない

I’ll be the same
僕は変わらない

Tell me if my stars collide and I’m light years away
もし僕の星がぶつかって、何光年も離れてしまったら、僕に教えて

Will you do the same?
君は同じようにできる?

Could you, could you please
お願いだから

Please don’t change
変わらないで

Please
お願いだから

Please don’t change
お願いだから変わらないで

‘Cause I love you, yeah I love you
だって僕は君を愛してる、そう、愛してるんだ

Oh I love you love the way you are
ああ、僕は君が好きだ、今の君が好きだ

Please
お願いだから

Please don’t change
変わらないで



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント