【和訳】Shot Glass of Tears - JUNGKOOK(BTS)











Tell me, am I ever gonna feel again
僕をもう一度感じさせてくれ

Tell me, am I ever gonna heal again
僕はまた癒されるんだろうか?

Got a shot glass full of tears
ショットグラスいっぱいの涙

Drink, drink, drink, say cheers
飲んで、飲んで、乾杯して

I got all these diamonds running down my face
僕の顔にダイヤモンドが降り注ぐ

And I ain’t letting any of ‘em go to waste
僕はどれも無駄にしない

Got a shot glass full of tears
ショットグラスいっぱいの涙

She the life of the party
彼女はパーティの中心人物

42 in her body
彼女の体に42

She’s got some dangerous hobbies
彼女には危険な趣味がある

Like chasing after the sun
太陽を追いかけ

And making me fall in love
そして僕を恋に落とす

Till I’m sick to my stomach
僕の胃が痛くなるまで

Until I throw back a dozen
僕が1ダース投げ返すまで

Until I’m driving a 100
ハンドルから手を離して

With my hands off the wheel
僕の手をハンドルから離して

Just to see how it feels
どんな気分か確かめるために

Tell me, am I ever gonna feel again
僕をもう一度感じさせてくれ

Tell me, am I ever gonna heal again
僕を癒してくれる?

Got a shot glass full of tears
ショットグラスいっぱいの涙

Drink, drink, drink, say cheers
飲んで 飲んで 乾杯して

I got all these diamonds running down my face
僕の顔にダイヤモンドが降り注ぐ

And I ain’t letting any of ‘em go to waste
僕はどれも無駄にしない

Got a shot glass full of tears
ショットグラスいっぱいの涙

Drink, drink, drink, say cheers
飲め 飲め 乾杯

Drink, drink, drink, say cheers
飲め 飲め 乾杯

It’s a hard pill to swallow
飲み込むのは難しい

This emotion I bottle
この感情を僕は瓶に詰めた

Need something strong for the sorrow
悲しみには強いものが必要だ

Something strong for the pain
痛みには強いものが必要だ

So I can wash it away
僕にはそれを洗い流すことができる

I was cold now I’m freezing
僕は寒かった 今は凍えている

Stuck in a permanent season
永久の季節から抜け出せない

And we both know you’re the reason
僕たちは君のせいだと知っている

I’m not the same as before
僕は以前とは違う

I don’t feel anymore
僕はもう何も感じない

Tell me, am I ever gonna feel again
僕をもう一度感じさせてくれ

Tell me, am I ever gonna heal again
僕を癒してくれる?

Got a shot glass full of tears
ショットグラスいっぱいの涙

Drink, drink, drink, say cheers
飲んで 飲んで 乾杯して

I got all these diamonds running down my face
僕の顔にダイヤモンドが降り注ぐ

And I ain’t letting any of ‘em go to waste
僕はどれも無駄にしない

Got a shot glass full of tears
ショットグラスいっぱいの涙

Drink, drink, drink, say cheers
飲んで 飲んで 乾杯

Drink, drink, drink, say cheers
飲んで 飲んで 乾杯

She the life of the party
彼女はパーティの中心人物

42 in her body
彼女の体に42

She’s got some dangerous hobbies
彼女には危険な趣味がある

Like chasing after the sun
太陽を追いかけ

And making me fall in love
そして僕を恋に落とす



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント