【和訳】Somebody - JUNGKOOK(BTS)



Same back roads
同じ裏道

Switching lanes
車線変更

My mind is racing
僕の心は高鳴っている

I can drive myself insane
僕は気が狂いそうだ

Winter’s cold
冬の寒さ

And summer’s strange
そして夏は奇妙だ

Don’t turn around and act like you don’t feel the same
振り向かないで同じように感じて

Oh oh we both know
Oh oh 僕たちは知ってる

Say it again, say it again
もう一度、もう一度

Like oh oh it’s time to let go
ああ、もう手放す時が来たんだ

When you go out in the night
夜に出かけたら

You’re under the lights
灯りの下で

Oh I hoped you’d find somebody, hoped you’d find
ああ、僕は君が誰かを見つけることを願った、君が見つけることを願った

Somebody to ride, somebody to die
誰かを乗せて、誰かを死なせて

Oh I hoped you’d find somebody
僕には君が誰かを見つけることを願った

I hope you know that somebody ain’t me
僕じゃない誰かだとわかってほしい

Hope you know that somebody ain’t me
僕じゃない誰かを

Hope you know that somebody ain’t me
僕じゃない誰かを

Hope you know that somebody ain’t me
僕じゃない誰かを

Hope you know that somebody ain’t me
僕じゃない誰かを

Came to terms
折り合いがついた

Things have changed
物事は変わった

My heart can sense it, I don’t need you to explain
僕の心はそれを感じ取ることができる

Pull the cord, I split the chain
紐を引けば僕から鎖が切れる

There’s so much damage going through the motions makes
このままではダメージが大きすぎる

Oh oh we both know
僕たちは知っている

Say it again, say it again
もう一度言って、もう一度言って

Like oh oh it’s time to let go
ああ、もう手放す時が来たんだ

When you go out in the night
夜に出かけたら

You’re under the lights
灯りの下で

Oh I hoped you’d find somebody, hoped you’d find
ああ、僕は君が誰かを見つけることを願った、君が見つけることを願った

Somebody to ride, somebody to die
誰かを乗せて、誰かを死なせて

Oh I hoped you’d find somebody
僕には君が誰かを見つけることを願った

I hope you know that somebody ain’t me
僕じゃない誰かだとわかってほしい

Hope you know that somebody ain’t me
僕じゃない誰かを

Hope you know that somebody ain’t me
僕じゃない誰かを

Hope you know that somebody ain’t me
僕じゃない誰かを

Hope you know that somebody ain’t me
僕じゃない誰かだとわかってほしい



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント