【和訳】Standing Next to You - JUNGKOOK(BTS)





Standing next to you
君の隣に立って

Play me slow
僕をゆっくり奏でて

Push up on this funk and give me miracles
このファンクを押し上げ、僕に奇跡を与えてくれ

(Let ya body know)
(体に知らせて)

Make it known
知らせてくれ

How we left and right is something we control
右と左は僕たちがコントロールできる

(You already know)
(君はもう知ってる)

You know that all night long we rock to this
一晩中僕らがロックしてることを

Screaming I testify this lovin’
叫んで僕はこの愛を証明する

All night long we flock to this
一晩中僕らはこれに群がる

Screaming I testify that
叫びながら、僕はこう証言する

We’ll survive the test of time
時の試練を乗り越えよう

They can’t deny our love
僕らの愛は否定できない

They can’t divide us we’ll survive
彼らは僕たちを分断することはできない

The test of time
時の試練

I promise I’ll be right here
僕はここにいると約束する

Standing next to you
君の隣に立つ

Standing in the fire next to you
炎の中に立っている

You know it’s deeper than the rain
雨よりも深く

It’s deeper than the pain
痛みよりも深い

When it’s deep like DNA
DNAのように深ければ

Something they can’t take away, ay
彼らが奪うことのできないもの

Take-take-take-take-take-take off
飛び立つ

Standing next to you
君の隣に立って

Standing next to you
君の隣に立って

Standing next to you
君の隣に立って

Afterglow
残照

Leave ya body golden like the sun and the moon
太陽と月のような黄金色の体を残せ

(You already know)
(君はもう知っている)

You know that all night long we rock to this
一晩中、僕たちはロックするんだ

Screaming I testify this lovin’
叫んで僕はこの愛を証明する

All night long we flock to this
一晩中僕らはこれに群がる

Screaming I testify that
叫びながら、僕はこう証言する

We’ll survive the test of time
時の試練を乗り越えよう

They can’t deny our love
僕らの愛は否定できない

They can’t divide us we’ll survive the test of time
時の試練を乗り越えよう

I swear that I’ll be right here
僕はここにいると誓うよ

Standing next to you
君の隣に立って

Standing in the fire next to you
炎の中に立っている

You know it’s deeper than the rain
雨よりも深く

It’s deeper than the pain
痛みよりも深い

When it’s deep like DNA
それがDNAのように深いとき

Something they can’t take away, ay
彼らが奪うことのできないもの

Take-take-take-take-take-take off
飛び立つ

Standing next to you
君の隣に立って

(Bass and Drums)

Standing next to you
君の隣に立って


📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント