【和訳】TOO MUCH - The Kid LAROI, 정국(BTS), Central Cee












If we had the chance and the time to spend
俺たちにチャンスと時間があったら

Would you do it again, would you do it again
もう一度やりたいか?

Was it too much
やりすぎた

Was it too much
やりすぎた

Now you’re calling your friends cuz I’m gone again
今、君は友達に電話してる

When I’m back around would you do it again
戻ってきたら、またしてくれる?

Was it too much
やりすぎた

Was it too much
やりすぎた

So tell me what got in the way
何が邪魔だったのか、僕を教えてよ

And how I thought it was good that it changed
"僕 "は "それ "が "良かった "と思ったんだ

And I’m saying I’m sorry again
"またごめんなさい "って言うんだ

Oh I could never get out of my way
僕は僕の邪魔をすることができなかった

Hit the store and your wardrobes replaced
お店やワードローブが入れ替わっても

And still all that you do is complain
それでも文句ばかり言う

You keep on throwing it back in my face
君は僕の顔にそれを投げ返し続ける

And now you’re telling me I need some space
そして今、君は僕に少しスペースが必要だと言っている

So i’m laying in my bed
だから僕はベッドに横になる

tripped off the shrooms now
ベッドに横たわっている

I’ll be dead before I’m without you now
君なしでは生きていけない

Realizing I’m addicted to you now
僕は今 君に夢中なんだ

Come here baby relax and cool down
リラックスしてクールダウンしよう

What you saying hit me back with the move now
何を言っているんだ、今すぐ僕を殴り返せ

In my brain no one else it’s just you now
僕の脳裏には君しかいない

Let me love you the way that I do now
僕を好きにさせてくれ

I never knew how
僕にはわからなかった

If you had the chance and the time to spend
チャンスがあれば時間があれば

Would you do it again
もう一度

Would you do it again
もう一度

Was it too much
やりすぎた

Was it too much
やりすぎた

Now you’re calling your friends cuz I’m gone again
僕がいなくなったから、友達に電話しているんでしょ?

When I’m back around would you do it again
僕が戻ってきたら、またしてくれる?

Was it too much
やりすぎた

Was it too much
やりすぎた

Was it too much
やりすぎた

Am I doing too much
僕、やりすぎかな?

Do you understand my slang and get my sense of humor
僕のスラングを理解し、ユーモアのセンスを理解してる?

When your girlfriends tell you I’ve been freaking around
君の彼女が、僕が変なことをしていたと言ったら、信じる?

would you believe me if I told you
僕を信じるかい?

they were lying and that’s just a rumor
それは嘘で、ただの噂

Send you my personal driver, man this ain’t just an Uber
僕の専属ドライバーを送るよ

You know it’s serious when you stay at mans, ya bring a toothbrush
マンスリーに泊まるときは、歯ブラシを持参したほうがいい

Extra panties in your bag and some makeup remover
バッグには予備のパンティとメイク落とし

You know I’m hardly on my own
僕の一人旅は大変なんだ

cause I stay with a shooter
僕はシューターと一緒だから

She call me daddy, she’s got issues, I am not her father
彼女は僕をパパと呼ぶが、彼女には問題がある、僕は彼女の父親ではない

Hop off the boat into the jet, leave you at the harbor
ボートからジェットに飛び乗り、港に置き去りにする

She injecting with Ozempic try to stop her hunger
飢えを止めようとオゼンピックを注射している

Uh I wanked before you came, so I can love you longer
僕は君が来る前にオナニーしたんだ

S650 chauffeur driven, just tap your address in
S650の運転手付きで、住所を入力するだけ

Pack your bag and
荷物をまとめて

we can board the next flight we can check-in
僕たちは次の便にチェックインできる

Make sure you check you fill up your anti-depressants
抗鬱剤を満タンにしておいて

Before I fly you out again and you make me regret it
僕をまた後悔させる前に

It’s that time pour it up and take one into the head
今こそ注いで、頭に一発入れる時だ

Top down, almost crashed cuz I’m lookin at your texts
墜落しそうになりながら、君のメールを見ている

Back and forth and u mad, about shit I never said
行きつ戻りつ、君は怒っている、僕が言ったこともないことで

Double text, no reply but I know that you read it
二重メール、返信なし、でも僕は君がそれを読んでいることを知っている

What you sayin
何を言っている

hit me back with the move now
今すぐ僕を殴り返せ

In my brain no one else it’s just you now
僕の脳裏には君しかいない

Let me love you the way that I do now
僕を好きにさせてよ

I never knew how
僕にはわからなかった

If you had the chance and the time to spend
もしチャンスがあれば時間があれば

Would you do it again
もう一度

Would you do it again
もう一度

Was it too much
やりすぎた

Was it too much
やりすぎた

Now you’re calling your friends cuz I’m gone again
また僕がいなくなったから、友達に電話しているんでしょ?

When I’m back around would you do it again
僕が戻ってきたら、またしてくれる?

Was it too much
やりすぎた

Was it too much
やりすぎた

Tell me was it too much
僕を慰めてよ

Was it too much
やりすぎた

Was it too much
やりすぎた

Was it too much
やりすぎた

Was it too much
やりすぎた


📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント