【和訳】Too Sad to Dance - JUNGKOOK(BTS)



Last week I found a message in a bottle
先週、僕は瓶に入ったメッセージを見つけた

It said go home ain’t nobody love you no more
もう誰にも愛されていない

I can’t disagree
僕には反対できない

So last night I went to the club
だから昨日の夜、クラブに行った

Had a couple too many threw up
飲み過ぎて吐いてしまった

Now everybody’s laughing at me
みんな僕を笑ってる

‘Cause I’m way too sad
悲しすぎるから

Way too sad to dance
悲しすぎて踊れない

I’m way too sad to dance
ダンスするには悲しすぎる

‘Cause I got too caught up my friends agree
だって僕は、僕の友達の意見に巻き込まれすぎてしまったんだから

A broken heart and nobody
傷ついた心、そして誰もいない

And that’s why I’m too sad to dance
だから悲しくて踊れない

And now I just wait by the telephone
僕はただ電話のそばで待っている

You ain’t coming back and I should’ve known
君はもう戻ってこない 僕は知るべきだった

And that’s why I’m too sad to dance
だから悲しくて踊れないんだ

And that’s why I’m too sad to dance
だから悲しくて踊れないんだ

This morning I knocked your door
今朝、僕は君のドアをノックした

Just to admit my floors
僕の床を認めるために

But you said you’ve heard it all before
でも君はもう全部聞いたと言った

And this Christmas I got no gifts
今年のクリスマスは僕にはプレゼントがなかった

Do I really deserve all this
僕には本当にその価値があるのだろうか?

So I head straight down to the liquor store
だから僕はまっすぐ酒屋に向かった

‘Cause I’m way too sad
悲しすぎて

Way too sad to dance
悲しすぎて踊れない

I’m way too sad to dance
ダンスするには悲しすぎる

‘Cause I got too caught up my friends agree
僕が僕の友達に夢中になりすぎたから

A broken heart and nobody
失恋して、誰も

And that’s why I’m too sad to dance
だから悲しくて踊れない

And now I just wait by the telephone
僕はただ電話のそばで待っている

You ain’t coming back and I should’ve known
君はもう戻ってこない 僕は知るべきだった

And that’s why I’m too sad to dance
だから悲しくて踊れないんだ

And that’s why I’m too sad to dance
だから悲しくて踊れないんだ

And that’s why I’m too sad to dance
だから悲しくて踊れないんだ

So I called up my pops last night
だから僕は昨夜、親父に電話したんだ

He said by the morning light
朝の光に照らされれば

You won’t need no romance
ロマンスは必要ない

He told me, walk that walk alone
彼は僕に言ったんだ、一人で歩けって

And talk that talk you know
一人で歩け

‘Cause you don’t need no one to dance
踊るのに誰もいらないから


📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶




ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント