【和訳】DOMINO (English Ver.) - Stray Kids











*過去記事
韓国語バージョンの翻訳です ⇒ DOMINO

Do re mi fa sol la ti do
Rise to the highest baby look at my scale
僕のスケールを見て最高のベビールックに上がる

Mmm nothing is challenging
挑戦することは何もない

When I take a shot yeah I ain’t gonna fail
挑戦するときは、失敗しない

Mmm I’mma eat the whole box
Mmm 箱ごと食べちゃうぞ

Every topping that you can imagine
想像できる限りのトッピング

(*** Pizza) Mmm?
Franchise overpowered
圧倒的なフランチャイズ

Got their eyes on me, hate or love, see they gon’ imitate
憎んでも愛しても、真似されるのは目に見えている

Can’t stop following, prolly cause we always dominate
追いかけずにはいられない、たぶん俺たちがいつも支配しているからだろう

Yeah I know, yeah I know
そうだよね、そうだよね

Yeah they want a piece of mine
みんな俺のものにしたいんだ

Better not hesitate
躊躇しない方がいい

When it all comes crashing on your face
全てが君の顔にぶつかってくる時

Setting up my ambitions
俺の野望を掲げて

Check ’em one at a time yeah I made it
1つ1つ確認していこうぜ

Now it’s time for ignition
さあ、点火の時間だ

I’m the start, heat it up
俺がスタートだ 燃え上がれ

They follow, burning up a chain reaction
彼らは後に続き、連鎖反応を燃やす

Oh oh oh
Go fire it up
燃え上がれ

Oh oh no
Assemble the crowd now now
観客を集めろ 今すぐに

Line ’em up on the ground
地面に並べて

No leaving anyone behind
誰も置いていかない

I’mma knock it down like DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO

I’mma knock it down like DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO
DAN DAN DAN DAN

Play
With a little motion get everyone’s attention
少しの動きでみんなの注意を引く

Pay attention
注目する

I don’t play
俺は遊ばない

I ain’t messin’ round when I start a new sensation yeah
新しいセンセーションを起こすとき、俺はふざけたりしない

LIKE DOMINO

Ey domino, flick and a drop and I see it all fall down
ドミノ、フリック、ドロップで全部落ちるのが見える

Shakin’ the world, magnitude makin’ everything crumble like blah blah
世界を震撼させ、全てを崩壊させるマグニチュードは、まるで退屈みたい

Okay all that’s left is dust
残っているのは塵だけ

A.k.a. “THE BULLDOZER”
Right when everyone falls
みんなが倒れる瞬間

They’re crawling cause they can’t help but follow
追いかけずにはいられないから這っていく

Spitting out a single joke
一発芸を披露して

Makes everybody LOL
みんなを笑わせる

Think you can outdo me?
俺に勝てると思う?

Let me kick you out to somewhere else
君をどこかに追い出してみせます

I always try to do it one by one
いつも一人ずつでやっているけど

But I know with just a single nod I’m knocking over millions
頷くだけで何百万人もの人をノックアウト

Setting up my ambitions
僕の野望を叶えるために

Check ’em one at a time yeah I made it
1つ1つ確認していけばいいんだから

Now it’s time for ignition
さあ、点火の時間だ

I’m the start, heat it up
俺がスタートだ、燃え上がれ

They follow, burning up a chain reaction
彼らは後に続き、連鎖反応を起こす

Oh oh oh
Go fire it up
燃え上がれ

Oh oh no
Assemble the crowd now now
観客を集めろ 今すぐに

Line ’em up on the ground
地面に並べて

No leaving anyone behind
誰も置いていかない

I’mma knock it down like DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO

I’mma knock it down like DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO
DAN DAN DAN DAN

Play
With a little motion get everyone’s attention
少しの動きでみんなの注意を引く

Pay attention
注目する

I don’t play
俺は遊ばない

I ain’t messin’ round when I start a new sensation yeah
新しいセンセーションを起こすとき、俺はふざけたりしない

LIKE DOMINO

Just a little nudge, they think they won’t budge
ほんの少しの後押しで、彼らは動かないと思っているけど

In the end they all come falling down they’re not like us
最後にはみんな落ちてくる 俺たちとは違うんだから

The jealousy inside, there’s envy in their eyes
心の中の嫉妬が、彼らの目には妬みがある

Tryna hide their feelings but they can’t put up a fight
自分の気持ちを隠そうとしても、抵抗することはできない

Hey
There ain’t no stopping the DOMINO
Hey
There ain’t no stopping the DOMINO

One by one go down down down down
One by one they follow

I’mma knock it down like DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO

I’mma knock it down like DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO
DOMINO DOMINO DOMINO

LIKE DOMINO


📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶


ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント