【和訳】Piano Man - 김문정, 잔나비 최정훈











It's nine o'clock on a Saturday
今、9時 ある土曜日の

The regular crowd shuffles in
常連客が シャッフルして入ってくる

There's an old man
老人が一人

sitting next to me
ぼくのとなりにすわっている

making love to his tonic and gin
トニックとジンの恋

He says
彼は言った

Son Can you play me a memory
息子よ思い出を聞かせてくれないか

I'm not really sure how it goes
どうなるのかよくわからないけど

But it's sad and it's sweet
でもそれは悲しくて甘い

And I knew it complete
そしてそれが完全であることを知っていた

when I wore a younger man's clothes
若い男の服を着たとき

Sing us a song you're the piano man
歌ってくれ 君はピアノマンだ

Sing us a song tonight
今夜僕たちに歌を歌ってください

Well we're all in the mood for a melody
僕たちはみんなメロディーを聞きたい気分なんだけど

And you've got us
そして僕たちは

feeling alright
快感

Sing us a song
歌を歌って

you're the piano man
君はピアノマンだ

Sing us a song tonight
今夜僕たちに歌を歌ってください

Well we're all in the mood for a melody
僕たちはみんなメロディーを聞きたい気分なんだけど

And you've got us
そして僕たちは

feeling alright
快感

Sing us a song you’re the piano man
あなたがピアノマンである歌を

Sing us a song tonight
今夜僕たちに歌を歌ってください

Well we're all in the mood for a melody
僕たちはみんなメロディーを聞きたい気分なんだけど

And you've got us
そして僕たちは



📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶



ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ





コメント