【和訳】On My Youth (遗憾效应) - WayV(威神V)




目次
1.遗憾效应
2.On My Youth


遗憾效应


Oh, 能够回到
ああ、戻れるなら

你微笑的起点
君の笑顔が始まった場所に

如果心碎
傷ついた心が

能被复原完美
完璧になれるのなら

我们之间能不能倒回
笑顔の始まりに戻れるだろうか?

I don't know why, why
なぜだろう なぜだろう

Uh, 伤痕错误
Uh, 傷跡のミス

倾斜你的期待
期待を裏切る

你给的爱
君がくれた愛 

理所当然不在
それはそこにはない

插手回忆
僕は思い出に干渉している

想重新改变 遗憾未来
もう一度変わろうとして 未来を後悔している 

Uh, listen, uhm

浓雾散开看更清楚
霧が晴れて視界が開ける

谎言像扎根的朽木
嘘は腐った木のようなものだ

It was all out of my control
すべて僕の手に負えなかった

还来不及懂得成熟 for you
もう手遅れだ

Blame it on my youth
僕の若さのせいだ

Ayy, ayy, ayy, you can blame it on that
そのせいにして

Blame it on my youth
僕の青春のせいだ

Ayy, ayy, 留下遗憾, past life
残念ながら亡くなった

Mhm, mhm, 想抹去那伤害
ダメージを消そうとしている

Way too much juice
ジュースが多すぎる

Ayy, ayy, I can't even walk right
Ayy, ayy, 僕はまともに歩くこともできない

Mhm, mhm, I can't even talk right
僕はまともに話すことさえできない

Blame it on my youth
僕の若さのせいだ

Ayy, ayy, 留下遗憾, past life
残念ながら亡くなった

Mhm, mhm, caught up in the past
過去にとらわれる

I know they say that we're too young
僕たちは若すぎると言われるけど

Every day we're growing
日々成長している

They say we're too dumb
頭が悪すぎると言われる

Problem is that we don't know it
問題は僕たちがそれに気づいていないことだ

Anyway, any day, any case we gon' elevate
とにかく、いつだって、どんなときだって、僕たちは成長するんだ

We gon' make mistakes
僕たちは間違いを犯す

We'll get there even if it's late
遅れてもたどり着こう

Young we wanna celebratе
若い僕たちは祝いたい

Love and we nevеr hesitate
愛と僕らに迷いはない

Hate that we miscommunicate
僕たちは誤解を憎む

Times that we wanna walk away
僕らが逃げ出したい時

Why, why, why you just runaway?
なぜ、なぜ、なぜ逃げ出す?

爱定格的瞬间
愛が瞬間を縁取る

将此刻包围
この瞬間を囲む

Yeah, I could blame it on the rain
僕なら雨のせいにできるのに

I could blame it on the pain
僕なら痛みのせいにできる

I could blame it on my ego
僕のエゴのせいだ

Put a cross against my name
僕の名前に十字架をつけよう

无法悔过 青春里的结果
若さの結果を悔やむことはできない

在徘徊背对背地走
背中合わせに彷徨う

You got me better know
僕をよりよく知るために

还在童话世界来不及长大
おとぎ話の世界で成長するには遅すぎる

让爱风化
愛を風化させ

任时间崩塌
時は流れ

就算不想结束
たとえ終わってほしくなくても

倒叙记忆, in my views
思い出を巻き戻す, 僕の意見では

每一次倒述
巻き戻すたびに

Call it back it up my
僕の意見を支持する

On My Youth


Oh, think I played out
ああ、僕ってば

All of the cards I had
僕が持っていたすべてのカードを

I know sorry's
僕には後悔しかない

Just gonna make you mad
ただ君を怒らせるだけだ

Now you’re acting up
今、君は暴れてる

I can't pretend
僕にはそんなフリはできない

I don't know why, why
僕には理由がわからない

Uh, and I know you
僕には分かるんだ

Never would bat an eye
決して目もくれない

When another
もし他の

Guy steps to you to try
他の男のステップ

So, you feel you’ve
だから、君はこう感じている

Been missing out and
逃してしまったと

That hurts my pride
僕のプライドが傷つく

Uh, listen, uhm
聞いてくれ

All of those lies I told to you
僕が君についた嘘の数々

All of those highs I stole from you
僕から盗んだ高揚感のすべて

It was all out of my control
僕の力ではどうすることもできなかった

But I really want you to know the truth
でも僕は君に真実を知ってほしいんだ

Blame it on my youth
僕の若さのせいだ

Ayy, ayy, ayy, you can blame it on that
そのせいにして

Blame it on my youth
僕の青春のせいだ

Ayy, ayy, that was in my past life
それは僕の前世のことだ

Mhm, mhm, that was in my past life
僕の前世のことだ

Way too much juice
ジュース飲み過ぎ

Ayy, ayy, I can't even walk right
僕はまともに歩けない

Mhm, mhm, I can't even talk right
僕はまともに話すこともできない

Blame it on my youth
僕の若さのせいだ

Ayy, ayy, regrets linger, past life
後悔が残る 過去の人生

Mhm, mhm, caught up in the past
過去にとらわれて

I know they say that we're too young
僕たちは若すぎると言われるけど

Every day wе're growing
日々成長している

They say we'rе too dumb
僕たちは頭が悪すぎると言われる

Problem is that we don't know it
問題は僕たちがそれに気づいていないことだ

Anyway, any day, any case we gon' elevate
とにかく、いつだって、どんなときだって、僕たちは成長するんだ

We gon’ make mistakes
僕たちは間違いを犯すだろう

We’ll get there even if it's late
遅れてもたどり着こう

Young we wanna celebrate
若い僕らを祝おう

Love and we never hesitate
愛と僕たちは決してためらわない

Hate that we miscommunicate
僕たちは誤解を憎む

Times that we wanna walk away
僕らが立ち去りたい時

Why, why, why, yeah, we play the game?
なぜ、なぜ、なぜ、僕たちはゲームをする?

Baby, win some, lose some, it’s all the same
ベイビー、勝つこともあれば、負けることもある

Yeah, I could blame it on the rain
僕なら雨のせいにできるのに

I could blame it on the pain
僕なら痛みのせいにできる

I could blame it on my ego
僕のエゴのせいだ

Put a cross against my name
僕の名前に十字架をつけよう

But I'm way up
でも、僕はずっと上だ

And I'm trying to stay up
そして、僕は立ち上がろうとしている

I never wanna walk alone
僕は決して一人では歩きたくない

Just stay here in my zone
僕のゾーンにいればいい

Baby, you know they say that
ベイビー、君は知っている

Love is all wrong
愛はすべて間違っている

It feels so good
それはとても良い感じ

But then you're messed up
だけど台無しにされる

Just put me in the dock
僕を被告人にして

Yeah, I stand as the accused
僕は被告人の立場だ

No excuses, yeah, I’m guilty
言い訳はできない、そう、有罪だ

Blame it on my
僕のせいだ

Blame it on my youth
僕の若さのせいだ

Ayy, ayy, ayy, you can blame it on that
そのせいにして

Blame it on my youth
僕の青春のせいだ

Ayy, ayy, that was in my past life
それは僕の前世のことだ

Mhm, mhm, that was in my past life
僕の前世のことだ

Way too much juice
ジュース飲み過ぎ

Ayy, ayy, I can't even walk right
僕はまともに歩けない

Mhm, mhm, I can't even talk right
僕はまともに話すこともできない

Blame it on my youth
僕の若さのせいだ

Ayy, ayy, regrets linger, past life
後悔が残る 過去の人生

Mhm, mhm, caught up in the past
過去にとらわれて

Maybe I had to lose you
たぶん、僕は君を失わないといけなかったんだ

To know how good I had it
僕がどれだけいいものを持っていたかを知るために

To know how good that we were
僕たちがどんなに良かったか知るために

To know I'm deep in regret (I'm deep in regret)
後悔の念が深いことを知る (後悔のどん底にいる)

Now your surface is cold
今、君の表面は冷たい

Now you're burnt to the core
今、君は芯まで焼けている

Perfect picture is torn on the floor
完璧な絵は床の上で破れている

So, I need to tell ya
だから、僕は君に言いたいんだ

Blame it on my youth
僕の若さのせいにして

All of those lies I told to you
僕が君についた嘘の数々

All of those highs I stole from you
僕が君から盗んだ高揚感のすべて

It was all out of my control
僕の力ではどうすることもできなかった

But I really want you to know the truth
でも僕は君に真実を知ってほしいんだ

Blame it on my youth
僕の若さのせいだ

Ayy, ayy, ayy, you can blame it on that
そのせいにして

Blame it on my youth
僕の青春のせいだ

Ayy, ayy, that was in my past life
それは僕の前世のことだ

Mhm, mhm, that was in my past life
僕の前世のことだ

Way too much juice
ジュース飲み過ぎ

Ayy, ayy, I can't even walk right
僕はまともに歩けない

Mhm, mhm, I can't even talk right
僕はまともに話すこともできない

Blame it on my youth
僕の若さのせいだ

Ayy, ayy, regrets linger, past life
後悔が残る 過去の人生

Mhm, mhm, caught up in the past
過去にとらわれて

(Got me and truth, yeah)
(僕と真実がある)

Blame it on my youth
僕の若さのせいにして

You can blame it on
君はそれを責めることができる

You can blame it on
君はそれを責めることができる

You can blame it on that
君はそれを責めることができる

Blame it on my youth
僕の青春のせいだ


📶 受け取り簡単!韓国Wi-Fi 📶



ブログランキング参加中
読み終わりましたら画像をクリック📌
更新の励みになります😭♡
にほんブログ村 音楽ブログ K-POPへ        にほんブログ村 旅行ブログ 韓国旅行へ

コメント